TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מסטרקארד ערכה סקר בקרב יותר מ-5,000 אוהדי כדורגל באירופה כולל ישראל כדי לחשוף את הרגלי המדיה החברתית שלהם


69% מהאוהדים בישראל משתמשים בפייסבוק
• אוהדי הכדורגל הישראלים מאוד אמוציונאליים - מדורגים במקום השני עם כ- 54% שמשתפים את רגשותיהם בהתאם לתוצאת המשחק של קבוצתם

• רק 38% מהאוהדים בישראל מעלים פוסטים תוך כדי צפייה במשחק בטלוויזיה
כעת שעיניהם של אוהדי הכדורגל באירופה נשואות למשחק הגמר של ליגת האלופות בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד, שייערך ב-28 במאי, דו"ח חדש של מסטרקארד חושף את הרגלי המדיה החברתית של האוהדים ברחבי אירופה.
הקבוצה המדוברת ביותר בקרב אוהדי הכדורגל בישראל היא ברצלונה, לאחריה צ'לסי, ריאל מדריד ומכבי תל אביב. השחקן המדובר ביותר ברשתות החברתיות בישראל הוא מסי אחריו רונאלדו, ניימאר, סוארז ואיברהימוביץ'. אירוע הכדורגל המדובר ביותר ברשתות החברתיות בישראל היה ניצחונה של ברצלונה על יובנטוס 3-1 בגמר ליגת האלופות אשתקד, עונת 2014-2015.
על פי הסקר, פייסבוק הינה הרשת החברתית הפופולרית ביותר בקרב אוהדי הכדורגל. האוהדים האיטלקים מובילים עם העדפה של למעלה מ-80% לפייסבוק, ישראל ממוקמת במקום השישי, אחרי מדינות כמו: פורטוגל, יוון, פולין ורומניה, עם העדפה של 69% לרשת הפייסבוק.
אוהדי הכדורגל הישראלים לא מצליח לנתק את רגשותיהם מהקבוצה ומדורגים במקום ה- 2 בשאלה האם הם מעלים יותר פוסטים כשקבוצתם מנצחת או מפסידה עם 54% שמשתפים את רגשותיהם בהתאם לתוצאת המשחק של קבוצתם.
עוד עולה כי בזמן הצפייה במשחקים, האוהדים הישראלים פחות מעורבים בתמיכה בקבוצתם ברשתות החברתיות. רק 38% מהאוהדים מעלים פוסטים תוך כדי צפייה במשחק בטלוויזיה וממוקמים במקום האחרון באירופה, לעומת הטורקים עם 57% שנמצאים במקום ה- 1. במהלך צפייה במשחק במגרש עצמו, הישראלים משתפרים מעט ותופסים את המקום ה- 13 בהעלאת פוסטים עם 36%. את המקום ה- 1 שוב תופסים הטורקים שנחשבים לאוהדים המעורבים ביותר באירופה עם 56% שמעלים פוסטים בזמן המשחק.
באשר למטרות השימוש במדיה החברתית, 65% מכל אוהדי הכדורגל בישראל משתמשים בה על מנת להיות מעודכנים בחדשות האחרונות, נתון המציב את ישראל במקום ה-6. בקטגוריה זו, הטורקים תופסים את המקום הראשון, עם 87%, הרוסים נמצאים אחריהם עם 75%.
דו"ח "Social Fanalytics" מדגיש עד כמה חשוב לצופים להיות מחוברים: 69% מאוהדי הכדורגל הצהירו שהיו רוצים Wi-Fi בכל האצטדיונים. הנתון הזה היה גבוה במיוחד באיטליה ובפורטוגל שבהן 79% ו-70% מהאוהדים בהתאמה תומכים בחיבור לרשת אלחוטית, בעוד שבישראל רק 62% מהאוהדים רוצים Wi-Fi.
גם הביקוש לתשלומים ללא מגע מעיד על פופולריות גוברת עם למעלה משליש מאוהדי הכדורגל שהיו רוצים לראות את הטכנולוגיה הזו בשימוש באצטדיוני הכדורגל. יותר ממחצית (54%) אוהדי הכדורגל בטורקיה מעדיפים את הנוחות של תשלום ללא מגע. האוהדים ברומניה (54%) ובצ'כיה (44%) ישמחו לראות את שערי הכניסה לאצטדיונים מזהים את הכרטיס הכניסה ללא מגע.
האם כוכבי הכדורגל צריכים להיות במדיה החברתית? בישראל לא ממש אוהבים לראות את השחקנים מצייצים ומעלים פוסטים ותמונות. רק 60% חושבים שלשחקנים צריכה להיות נוכחות ברשתות חברתיות (מקום 10). הטורקים שוב מדורגים ראשונים עם 93%, הספרדים מדורגים במקום השני עם 87% ואילו היוונים במקום ה- 3 עם 85%.
אן קיירנס, נשיאת השווקים הבינלאומיים במסטרקארד, אמרה, "המדיה החברתית והדיגיטלית ממשיכה לשנות את האופן שבו אנו עוקבים, משתפים וחוגגים את התחומים שאנו אוהבים. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה למלא תפקיד חשוב בכל היבט של חיינו, רק טבעי שאנשים יעבירו את השיחות והאינטראקציות שלהם לסביבה הדיגיטלית. דו"ח "Social Fanalytics" מדגיש את העובדה שלמרות שהערוצים השתנו, הדבר החשוב ביותר הוא האינטראקציה וההשתתפות בשיחה. בדומה לכדורגל, גם המדיה החברתית מנפצת מחסומים בינלאומיים ומאפשרת לאוהדים להתאחד סביב האהבה המשותפת שלהם."
דו"ח "Social Fanalytics" נערך עבור מסטרקארד על-ידי חברת Mortar והקיף 5,000 משיבים מ-16 מדינות אירופיות: אנגליה, גרמניה, ספרד, צרפת, הולנד, איטליה, טורקיה, רוסיה, שבדיה, פורטוגל, יוון, אוקראינה, רומניה, ישראל, צ'כיה ופולין.
ממצאים חשובים נוספים של הסקר הם:
• אוהדי הכדורגל בספרד הם הפעילים ביותר במדיה החברתית תוך כדי הצפייה במשחק באצטדיון ומעלים בממוצע שני פוסטים למשחק, פי שניים מהממוצע האירופי.
• האוהדים באוקראינה הם בעלי הגישה החיובית ביותר בעוד שאלה מטורקיה ובריטניה הם הביקורתיים ביותר.
• YouTube הוא ערוץ המדיה החברתית השני במידת הפופולריות שלו והפופולרי ביותר בקרב אוהדי כדורגל אוקראינים.
• הספרדים (23%) והטורקים (27%) הם הפעילים ביותר בטוויטר, ביותר מ-10 נקודות האחוז מאשר הבריטים.
• האוהדים האיטלקים (42%) והספרדים (47%) מעדיפים פרשנות חיה ואילו האוהדים ברוסיה, רומניה (63%) וצ'כיה (61%) משתמשים במדיה החברתית בעיקר כדי לצ'וטט עם אוהדי כדורגל אחרים (68%).
• הסיכוי שאוהדי כדורגל גברים יעקבו במדיה החברתית אחר מועדון שאינו תומכים בו גדול פי שניים לעומת אוהדות כדורגל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il