TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלדור מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2016


עליה קלה בהכנסות ברבעון הראשון ל-2016 עם סך הכנסות של כ-193 מיליון ₪,יציבות ברווח הגולמי שנותר כ-29.7 מיליון שקל וירידה של 12% ברווח התפעולי ל- 9.1 מיליון ₪
נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור: "טלדור נערכת להמשך מגמת הצמיחה בשנת 2016
הן האורגנית והן בדרך של צמיחה לא אורגנית"

חברת טלדור מערכות מחשבים, ספקית מובילה של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, התקשורת ומיקור חוץ, מדווחת היום על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2016. ברבעון הראשון של שנת 2016 מציגה טלדור עליה של כ-0.8% בהכנסות החברה שהסתכמו לסך של כ-192.7 מיליון ₪, לעומת כ-191.2 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי של טלדור הסתכם ברבעון הראשון של 2016 בכ-29.7 מיליון ₪ בדומה לרבעון הראשון של שנת 2015. הרווח התפעולי הסתכם ברבעון הראשון של 2016 בכ-9.1 מיליון ₪, ירידה של כ-12% בהשוואה ל-10.4 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון הראשון של שנת 2016 הסתכם הרווח הנקי של החברה לסך של כ-4.1 מיליון ₪, לעומת כ-6 מיליון ₪ ברבעון הראשון של שנת 2015. הירידה ברווח הנקי ברבעון הנוכחי נובעת בעיקרה מקיטון ברווח התפעולי של מגזר התקשורת והתשתיות, הוצאות חד פעמיות ומרישום חד פעמי של הוצאות מיסים על ההכנסה בסך של כ-0.6 מיליון ₪.

לדברי נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, "פני החברה להמשך שנת 2016 הם להמשך צמיחה אורגנית לצד צמיחה לא אורגנית." לדבריו, "רכישת XGlobe תורמת כבר היום משמעותית לתוצאות העסקיות ואף מעבר לצפי וליעדים. טלדור תמשיך להעמיק ולצמוח בפעילויות המסורתיות בתחומי פיתוח והטמעת מערכות תוכנה, תקשורת, תשתיות ומיקור חוץ תפעולי. גם בתחום ה-Self-Service נשמר ונגדיל את אחיזתנו בשוק".

לדברי אברהמי, "במהלך 2016 תבחן טלדור כיוונים לצמיחה בתחומי הענן, Big data, סייבר ואבטחת מידע, המהווים מנועי צמיחה מרכזיים בתחום ה- IT. טלדור ניצבת כיום בפני הזדמנויות עסקיות חשובות. אנו נערכים להרחבת סל הפתרונות של החברה על מנת לספק ללקוחותינו ערך מוסף ומענה עסקי מיטבי, תוך הגדלת רכיב ההכנסות המגיעות מהתקשרויות ארוכות טווח, בדגש על רווחיות".

ברבעון הראשון של שנת 2016 רכשה טלדור את חברת XGlobe הישראלית, המתמחה בפתרונות מחשוב ענן ואירוח שרתים, לפי שווי המוערך בכ-25 מיליון ₪. בכך נכנסה טלדור לתחום פתרונות אחסון גלובאליים ((HOSTING, תוך שילוב מוצרים מתחום הענן ושרתים בחוות שרתים באירופה, אמריקה, המזרח הרחוק וישראל. בהתאם להסכם הרכישה, מניות XGlobe יירכשו על ידי טלדור בארבע פעימות, כאשר בכל פעימה ירכשו 25% מהמניות. בשלב זה השלימה טלדור את שתי הפעימות הראשונות של רכישת XGlobe, בכך מחזיקה ב-50% מאחזקות החברה ותגיע לאחזקה של 100% עד לסיום הרבעון הראשון של שנת 2018.

אודות טלדור
חברת טלדור הוקמה שנת 1986 והינה אחת מחברות ה-IT המובילות בישראל. טלדור מתכננת, מפתחת ומספקת פתרונות שלמים ללקוחות שכוללים מערכות תוכנה, תפעול פרויקטים, הקמת תשתיות ושירותי תמיכה.
למעלה מ-1000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור נמנים על לקוחות טלדור, ונהנים מסל הפתרונות הרחב שמציעה החברה. טלדור מפתחת ומטמיעה פתרונות בתחומי ניהול קשרי הלקוחות, אבטחת מידע, מערכות ERP ומערכות מידע גיאוגרפי וכן מספקת שירותי מיקור תהליכיים עסקיים, טיוב נתונים וסריקה, ושירותי מומחים בתחום ה-IT. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il