TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעקבות אישור ועדת הכספים למתן ערבויות מדינה למשכנתא ב'מחיר למשתכן


ח"כ אורלי לוי, יוזמת החוק למשכנתא 90% בערבות מדינה לדירה ראשונה: "החלטה חשובה – אך אני קוראת לשר האוצר ליישם אותה בכל הארץ, לא רק ביישובים שנכללים ב'מחיר למשתכן'"
בעקבות האישור שניתן בוועדת הכספים בכנסת להעמדת ערבות מדינה במאות מיליוני שקלים לרוכשי משכנתאות לדירות במסגרת פרויקט 'מחיר למשתכן', קראה ח"כ אורלי לוי-אבקסיס לשר האוצר להרחיב את מתן הערבויות גם לזוגות צעירים ואחרים המעוניינים לרכוש דירה ראשונה בכל הארץ, ולא להגביל את האפשרות רק למשתתפים בפרויקט.

"יש מקרים בהם הליכים פרלמנטריים אינם מגיעים במהרה לחקיקת חוק, אולם הם כן משנים סדר יום ומציאות בשטח, וזה מה שקורה כעת עם היוזמה לערבות מדינה ברכישת משכנתא והקטנת ההון העצמי הראשוני הנדרש מרוכשי הדירות שהאוצר מאפשר במסגרת 'מחיר למשתכן'", אמרה היום ח"כ לוי-אבקסיס,שיזמה בכנסת הקודמת את הצעת החוק למשכנתא לדירה ראשונה בערבות מדינה 90%.

"למרות ההחלטה המבורכת לאפשר משכנתא בערבות מדינה במסגרת 'מחיר למשתכן', עדיין במצב הקיים ישנה למעשה אפליה כלפי אותם זוגות צעירים ואחרים שלא מתגוררים ביישובים בהם מתקיים הפרויקט, יישובים כמו קרית מלאכי, קרית שמונה, טבריה, צפת, קצרין, בית שאן, שלומי ונתיבות, שתושביהם מפסידים פעמיים – גם לא ייכללו במסגרת 'מחיר למשתכן', ועל פי החלטת האוצר גם לא יזכו לאפשרות לרכוש משכנתא לדירה ראשונה באמצעות הון עצמי מוקטן".
"אני קוראת לשר האוצר משה כחלון לפעול ליישום מתן הערבות למשכנתאות מהמדינה ולסיוע לזוגות צעירים בכל היישובים ברחבי הארץ, גם כאלו שלא משתתפים ב'מחרי למשתכן', ולא להדיר אוכלוסיות שלמות שרק בגלל מקום מגוריהם יצאו מופסדים פעמיים. אני בכל אופן ממשיכה לעבוד ולפעול באמצעות חקיקה וכל כלי אחר שבידי כדי לקדם את היוזמה לטובת כלל האוכלוסייה ולא רק לחלקים ממנה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il