TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנופיות בינלאומיות מוכרות כרטיסים מזויפים למשחקים האולימפיים בריו


עכשיו מגלים מומחי קספרסקי כי כנופיות בינלאומיות עומדות מאחורי יצירת שירותי כרטוס מזויפים עבור המשחקים האולימפיים
מרבית האירועים הבינלאומיים הגדולים מושכים את תשומת הלב של הספאמרים מכיוון שהם מספקים הזדמנות להרוויח כסף ממשתמשים תמימים. בהודעות הספאם המתייחסות למשחקים האולימפיים הנושא השכיח ביותר הוא זכיה בהגרלות כרטיסים שמארגנים הוועד האולימפי הבינלאומי וממשלת ברזיל. הרמאים מנסים לשכנע את קורבנותיהם כי כתובת הדואר האלקטרוני שלהם נבחרה באופן אקראי, וכדי לקבל את הפרס, מתבקשים המשתמשים לענות לדואר ולספק מידע אישי.

אולם עתה מסתבר כי הודעות ספאם אינם האיום היחיד העומד בפני משתמשים. מומחי קספרסקי גילו באחרונה שירותי כרטוס מזויפים עבור המשחקים האולימפיים 2016, המהווים איום מסוכן אף יותר. דפי רשת זדוניים שהתגלו נבנו ברמה גבוהה ונעשה בהם שימוש בתעודות SLL המאפשרות חיבור מאובטח בין שרת רשת ודפדפן והמספקות את פתיח ה- https בתחילת שורת הכתובת. הדבר מקשה על משתמשים להבדיל בין דפים מזויפים לבין השירותים הרשמיים של המשחקים האולימפיים.

המודל העסקי עליו מסתמכים הפושעים הוא פשוט יחסית. באתרי הפישינג מתבקשים המשתמשים לספק מידע אישי – כולל פרטי חשבון בנק – כדי לשלם עבור הכרטיסים המזויפים למשחקים האולימפיים. לאחר חילוץ המידע הזה, העבריינים משתמשים בו כדי לגנוב כסף מחשבון הבנק של הקורבן. כדי להוסיף לאמינותם, הזייפנים אף מודיעים לקורבנות כי יקבלו את הכרטיסים כשבועיים או שלושה לפני האירוע עצמו.

"על פי המחקר שלנו, ביצירת אתרים מזויפים מעורבות בדרך כלל כנופיות בינלאומיות מאורגנות היטב. הם מחלקים משימות, כך שכל קבוצה אחראית לחלק נפרד של העבודה. לדוגמה, קבוצה אחת יוצרת אתרים, האחרת רושמת דומיינים, וקבוצה נוספת אוספת ומוכרת את המידע האישי של הקורבן, וכו'. כדי להימנע מליפול קורבן לזייפנים אלה, אוהדי ספורט צריכים להיות עירניים כאשר הם רוכשים כרטיסים. הם צריכים לבטוח אך ורק במשווקים מורשים, לא משנה עד כמה המחירים נראים אטרקטיביים", מתריע אנדריי קוסטין, אנליסט תוכן רשת בכיר במעבדת קספרסקי.

כדי להבטיח כי הרכישה שלכם באינטרנט מוגנת, מעבדת קספרסקי ממליצה לא לרכוש דבר – החל מכרטיסים ועד למזכרות אולימפיות - בחנויות מקוונות המפורסמות דרך הודעות ספאם או באנרים פרסומיים חשודים אחרים. החברה גם ממליצה להחזיק חשבון בנק נפרד וכרטיס חיוב עם סכום קטן בתוכו, לצורך תשלום ברשת.

כדי להגן על הדואר שלכם מספאם, ודאו כי תוכנת האבטחה שלכם מעודכנת וכוללת כלי הגנה נגד פישינג. מעבדת קספרסקי גם מזהה וחוסמת באופן עקבי דומיינים עם כותרות המכילות rio ו- rio2016.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il