TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסטורם זכתה במענק מהמדען הראשי זו השנה התשיעית ברציפות


כספי הענק יתמכו בפיתוח ה-NurOwn, פלטפורמת תאי הגזע המזנכמליים החדשנית של בריינסטורם, לטיפול במחלות ניווניות במערכת העצבים
שנה תשיעית ברציפות: בריינסטורם זכתה במענק בסך 5.6 מיליון שקל מהמדען הראשי בישראל
בריינסטורם, חברת תאי הגזע הישראלית (נסחרת בנאסד"ק: BCLI) המובילה בפיתוח טכנולוגיות לטיפול במחלות ניווניות של מערכת העצבים באמצעות תאי גזע בוגרים, הודיעה כי חברת הבת בבעלותה המלאה, Brainstorm Cell Therapeutics, זכתה במענק בסך של כ-5.6 מיליון שקל (כ-1.47 מיליון דולר) ממשרד המדען הראשי בישראל.
זו השנה התשיעית בה מקבלת חברת בריינסטורם מענק תמיכה ממשרד המדען הראשי שהינו חלק ממשרד הכלכלה. המענק ניתן במסגרת תוכנית לתמיכה בטכנולוגיות חדשניות בישראל. כספי הענק יתמכו בפיתוח ה-NurOwn, פלטפורמת תאי הגזע המזנכמליים החדשנית של בריינסטורם, לטיפול במחלות ניווניות במערכת העצבים. ה-NurOwn נבדק כעת במסגרת ניסוי קליני שלב II לטיפול במחלת ניוון השרירים חשוכת המרפא, ALS.
לדברי חיים ליבוביץ', מנכ"ל בריינסטורם: "אנו מרוצים מכך שמשרד המדען הראשי בישראל ממשיך לתמוך בפיתוח של פלטפורמת תאי הגזע המזנכליים החדשנית שלנו ובמשימתנו לטיפל במחלות עצבים ניווניות כגון ALS. אנו מאמינים כי התחייבות מתמשכת זו מבטאת את האמון שנותן המדען הראשי בטכנולוגיה שלנו".
משרד המדען הראשי בישראל תומך ב- Brainstorm Cell Therapeuticsמשנת 2007, במהלכן זכתה החברה במענקים בסך של כ-23 מיליון שקל לפיתוח ה-NurOwn. בריינסטורם תידרש לשלם תמלוגים למדען הראשי שיתבססו על מכירות מוצריה, בסך של עד הסכום המצטבר של המענקים שקיבלה מהמדען הראשי בתוספת ריבית מצטברת.
רקע על בריינסטורם
בריינסטורם הינה חברת ביוטכנולוגיה שמפתחת את שיטת NurOwn, פרוטוקול ייחודי שבו תאי גזע מזנכימליים עצמיים מכוונים לייצר ולהפריש פקטורי גידול נוירו-טרופיים. תאים אלה מושתלים לנוזל המוח והשדרה בסמיכות לאזורי הפגיעה. התאים המושתלים ופקטורי הגידול המופרשים על ידם מסייעים לתפקודם וצמיחתם של תאים ברקמה הפגועה. מוצר תאי ייחודי זה של החברה הוא ראשון מסוגו. יכולתם וחוזקם של תאי הגזע נבדקים בקפידה לפני השתלתם.
זכויות הפיתוח והמיסחור של טכנולוגיית ה-NurOwn של בריינסטורם ניתנו לה בהסכם בלעדיות עולמי עם רמות, חברת הטכנלוגיות של אוניברסיטת תל אביב. שיטת ה-NurOwn נוסתה עד כה על יותר מ-60 חולים ב-ALS במסגרת ניסויים קליניים שמתבצעים בישראל ובארה"ב, והיא נבדקת כעת במסגרת ניסוי רנדומלי בסמיות כפולה הכולל קבוצת פלאסבו שנערך בשלושה מרכזים רפואיים גדולים בארה"ב. במקביל להתקדמות הניסוי בארה"ב שנמצא לקראת סיום, מתכוונת החברה לביצוע סבב חדש של ניסויים, במסגרתם תיבדק לראשונה הבטיחות והיעילות של הטיפול גם במתן טיפולים חוזרים. מניית ברינסטורם נסחרת בנאס"דק לפי שווי של כ-42 מיליון דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il