TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ארקין אחזקות וקרן ההשקעות פרימרה קפיטל האמריקאית מביעים אמון בביוסייט הישראלית


מובילים השקעה של 13 מיליון דולר בטיפול חדשני בחולי לוקמיה
ארקין אחזקות של מורי ארקין וקרן פרימרה קפיטל האמריקאית ישקיעו 5 מיליון דולר כל אחת
בעלי המניות הקיימים בחברה ישקיעו 3 מיליון דולר נוספים
תמורת ההשקעה תשמש את ביוסייט למימון מחקר קליני רב מרכזי שלב IIb במוצר האסטרבין של החברה לטיפול בלוקמיה מיאלובלסטית חריפה (AML)

ביוסייט (BioSight), חברת פיתוח תרופות המתמקדת במחקר ופיתוח של תרופות חדשניות וממוקדות לטיפול בסרטן ללא תופעות לוואי, מודיעה היום על סגירת השקעה בחברה בהיקף כולל של 13 מיליון דולר בהובלת גוף השקעות הפארמה של מורי ארקין, ארקין אחזקות, וקרן הון הסיכון האמריקאית פרימרה קפיטל (Primera Capital). תמורת ההשקעה תשמש את החברה למימון מחקר קליני רב מרכזי שלב IIb בתרופת האסטרבין לטיפול בחולי לוקמיה מיאלובלסטית חריפה.

על פי הסכם ההשקעה, ישקיעו ארקין אחזקות ופרימרה קפיטל 5 מיליון דולר כל אחת. שלושה מיליון דולר נוספים יושקעו על ידי בעלי מניות קיימים בחברה, ביניהם מיכאל אילן ניהול והשקעות. ההשקעה תתבצע בשני סבבים, הראשון מיידי והשני בכפוף לעמידת החברה באבן דרך שצפויה להתממש בשנה הקרובה.

אסטרבין (Astarabine™) היא תרופה נסיונית חדשנית המהווה תרכובת כימית יחודית של ציטרבין וחומצת האמינו אספרגין. ציטרבין מהווה כיום טיפול קו ראשון בלוקמיה מיאלובלסטית חריפה (AML), וכן בלוקמיה לימפובלסטית חריפה (ALL) עמידה/חוזרת. ידוע כי השימוש בציטרבין מלווה ברעילות גבוהה ותופעות לוואי חמורות, ביניהן פגיעה במוח ודיכוי מח העצם, ולכן , למרות יעילותה כתרופה אנטי סרטנית, השימוש בציטרבין בחולים בעלי יכולת בריאותית ירודה ובחולים מבוגרים, המהווים אחוז משמעותי מכלל החולים, מוגבל מאוד.

ביוסייט מסיימת בימים אלו מחקר קליני שלב I/IIa הנערך בבי"ח רמב"ם בניהולה של ד"ר צילה צוקרמן שמטרתו להעריך את הבטיחות והיעילות של האסטרבין כטיפול יחיד בחולי AML ו- ALL . התוצאות שהתקבלו עד כה בניסוי מעידות על רמת בטיחות גבוהה במיוחד בכלל החולים, כולל בחולים בגילאי 80 ו-90, ללא תופעות לוואי משמעותיות של הטיפול. יתר על כן, הטיפול באסטרבין הביא לשיעורי תגובה גבוהים בחולים אשר אין עבורם כיום טיפול יעיל, ביניהם חולים מבוגרים שאובחנו לראשונה כחולי AML ו-ALL, כמו גם בחולים ב- AML משנית.

ד"ר פיני אורבך, ראש תחום הפארמה של ארקין אחזקות אמר: "אנו מאמינים כי חברת ביוסייט פיתחה מוצר יחודי שיכול להוביל לשינוי מהותי באופן הטיפול בלוקמיה חריפה, ובמיוחד בחולים מבוגרים. התוצאות בניסוי הקליני שלב I/IIa, כפי שהתקבלו עד כה, הראו כי לאסטרבין פרופיל בטיחות משופר באופן משמעותי ביחס לציטרבין, המשמש כיום לטיפול בלוקמיה, שיאפשר מתן מינונים גבוהים ויעילים יותר לחולים שכיום לא ניתן לטפל בהם לאור הרעילות הגבוהה של ציטרבין. בנוסף, סימני היעילות הראשוניים שנמצאו והתבטאו בהפחתת שיעור התאים הסרטניים בדם ובמח העצם של החולים בניסוי קליני זה, מחזקים את הערכתנו כי ביוסייט עשויה להשיג פריצת דרך בשוק בו משוועים החולים לטיפול אפקטיבי יותר".

"אנו שמחים וגאים בכך שקרנות מובילות אלו בחרו להשקיע בביוסייט ולתמוך בהאצת הפיתוח להבאת תרופה חדשנית וחשובה זו לחולי הלוקמיה. השקעה מצד קבוצת ארקין וקרן פרימרה מהווה מבחינתנו השקעה אסטרטגית חשובה והבעת אמון בטכנולוגיה ובהישגים של המוצר והחברה עד כה. כספי הגיוס, כמו גם הידע והניסיון של גופים אילו יסייעו לנו בקידום פיתוח האסטרבין במטרה להביא תקווה לחולים רבים ולבני משפחותיהם, ולהוביל את ביוסייט למימוש יעדיה", אמרה ד"ר רות בן יקר, מנכ"לית ביוסייט.

אודות ביוסייט
ביוסייט היא חברת פיתוח תרופות פרטית שהוקמה בשנת 2000 ע"י ד"ר סטלה גנגרינוביץ'.
החברה מתמקדת בפיתוח של תרופות כימותרפיה משופרות עם רעילות נמוכה, המבוססות על טכנולוגיית ה- S2DOT™ לתכנון וסנתוז תרופות כימותרפיות המכוונות לתאי סרטן.
ביוסייט מפתחת צנרת תרופות כימותרפיה מכוונות לתאי סרטן עם רעילות נמוכה, במטרה לחולל מהפכה בטיפול בחולי סרטן, ולאפשר טיפול בטוח ויעיל בחולי סרטן ברחבי העולם. המוצר המוביל של החברה הוא האסטרבין אשר נמצא בשלבי פיתוח קליניים לטיפול בלוקמיה. מוצרים נוספים נמצאים בשלבי פיתוח פרה-קליניים, ופונים להתוויות רפואיות ושווקים עם צרכים רפואיים ללא מענה המוערכים במיליארדי דולרים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il