TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

TSYS מחתימה קבוצת בנקאות אפריקנית מובילה


אקובנק מקבל רישיון ל-PRIME של TSYS
TSYS הודיעה שאקובנק, קבוצת הבנקאות הפן-אפריקנית המובילה, התקינה את הגרסה האחרונה של פלטפורמת פתרונות התשלומים PRIMESM, PRIME 4, כדי לתמוך בעיבוד הסליקה של עסקאות מסטרקארד, ויזה ו-UnionPay International בנקודות מכירה ב-28 מדינות במרכז אפריקה.
לאקובנק יש נוכחות רבה באפריקה עם יותר מ-1,100 סניפים שמשרתים יותר מ-10 מיליון לקוחות ב-34 מדינות, שהופכים אותו לאחד הספקים הגדולים ביותר של מוצרים ושירותים פיננסיים ביבשת. עם משימה לקדם את השילוב הכלכלי והפיננסי של אפריקה, אקובנק חיפש פתרון סליקה מוכח כדי לשפר עוד את השירותים שלו לסוחרים.

אריק קופי, מנהל קבוצת הכרטיסים ובנקאות אלקטרונית באקובנק, אמר: "חיפשנו פתרון איתן שיתמוך בפעילות הסליקה הרב מדינתית שלנו ביבשת אפריקה והתמיכה של PRIME 4 באירוח מוסדות רבים בפלטפורמה אחת, יחד עם התמיכה שלה בריבוי תוכניות תשלום מקומיות ובינ"ל, הפכו אותה לבחירה הברורה".

PRIME היא פתרון מבוסס אינטרנט, גמיש ומדרגי שממוטב לפעולה הדדית נרחבת ומאוד פרמטרי, עם תמיכה מובנית בריבוי שפות ומטבעות, כדי לאפשר רב תכליתיות יוצאת דופן בעמידה בדרישות בנקאות מגוונות. היא מציעה פתרון משולב לאורך כל שרשרת הערך של התשלומים, מהנפקה עד סליקה, וגם שירותי רגולציה וציות ושירותי ערך מוסף שחיוניים למי שמנהל תיקי סוחרים.

"אנחנו שמחים שאקובנק בחר ב-PRIME כדי להצטייד בפלטפורמה עמידה בפני העתיד שתרחיב עוד את עסקי הסליקה שלו. יש לנו נוכחות באפריקה כבר מ-1995, כך שאנחנו גם שמחים לנצל את ההזדמנות הזאת לאשר מחדש את המחויבות שלנו ליבשת ולפיתוח העתידי שלה", אמר רנה קרוס, מנהל תפעול ראשי, פתרונות עסקיים PRIME, TSYS International.

ל-PRIME יש נוכחות הנפקה וסליקה נרחבת ברחבי אפריקה, אירופה, חבר המדינות, המזרח התיכון ואסיה. הנוכחות שלה כוללת יותר ממאה מוסדות פיננסיים ביותר משבעים מדינות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il