TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בראק קפיטל ממשיכה להתרחב בגרמניה


רוכשת נכס מסחרי המושכר במלואו בחוזה ל-14 שנה, לאחת מרשתות הקמעונאות הגדולות בגרמניה (toom) בכ- 39 מיליון שקל
שכ"ד הנוכחי מהנכס הנרכש מסתכם בכ- 2.9 מיליון שקל (כ-667 א' אירו); תשואת שכ"ד של כ- 7.3%.

חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי) המתמקדת בנדל"ן בגרמניה ב-3 סקטורים: נדל"ן מניב למגורים, יזום למגורים ונדל"ן מניב מסחרי, הודיעה היום כי חתמה על הסכם נוטריוני לרכישת נכס מסחרי בעיר בת כ-96 א' תושבים באזור דורטמונד במדינת North Rhine Westphalia, גרמניה בתמורה כוללת (כולל עלויות עסקה) של כ-39 מיליון שקל (כ-9.1 מיליון אירו). שכ"ד הנוכחי מהנכס הנרכש עומד על כ- 2.9 מיליון שקל (כ-667 א' אירו) ומגלם תשואת שכ"ד של כ- 7.3%.

העסקה, הכוללת את רכישת מלוא זכויות המוכרת בנכס הנרכש, מבוצעת ע"י חברה נכדה גרמנית בבעלותה המלאה של בראק אן.וי.

הנכס הנרכש בשטח להשכרה של כ-11.2 אלף מ"ר, מושכר במלואו ל- toom, רשת DIY מהמובילות בגרמניה, לתקופה של כ- 14 שנה, עד דצמבר 2029.

לצורך מימון העסקה, מנהלת בראק אן.וי מו"מ מתקדם עם תאגיד בנקאי גרמני לקבלת הלוואה לחמש שנים בתנאי נון-ריקורס (ללא זכות חזרה ללווה) בהיקף של כ-27 מיליון ש"ח )כ-6.35 מ' אירו) שתישא ריבית קבועה לחמש שנים בשיעור של 1.55% לשנה. יתרת ההשקעה תמומן באמצעות ההון העצמי של החברה.

פרד גניה, ראש המחלקה הפיננסית בבראק אן.וי: "אנו שמחים להמשיך ולהרחיב את תיק הנדל"ן המניב המסחרי עם רכישת נכס מסחרי המושכר לתקופה ארוכה של 14 שנה לרשת toom, מרשתות ה-DIY המובילות בגרמניה עם כ-350 חנויות ומחזור שנתי של כ-2.7 מיליארד אירו. הנכס הנרכש, מושכר בשכ"ד הנמוך בכ- 35% משכ"ד הנהוג בשוק ומגלם פוטנציאל עלית שכ"ד בטווח הארוך. בנוסף מיקום הנכס, במרכז המסחרי של עיר בת כ-96 א' תושבים בקרבת דורטמונד, תורם לתנועת קונים ערה ומנגד הנכס נהנה מתחרות מועטה (הנכס הינו חנות ה-DYI הגדולה היחידה במרכז העיר)".

חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי) מתמקדת בנדל"ן בגרמניה ב-3 סקטורים: נדל"ן מניב למגורים, יזום למגורים ונדל"ן מניב מסחרי. בתחום המניב למגורים, בבעלות החברה כ-10,000 דירות ב-5 אזורים גיאוגרפים מבוססים. בתחום המניב מסחרי, בבעלות החברה 32 נכסים מסחריים בשטח כולל להשכרה של כ- 377 אלף מ"ר. בתחום הייזום לבנייה למגורים, בבעלות החברה 4 פרויקטים בעיר דיסלדורף ובאאכן עם כ-1,419 יח"ד בשלבי תכנון וביצוע בהיקף כספי של כ-702 מ' אירו. עד כה מכרה החברה 495 יח"ד בשלבים א' ו-ב' בהיקף כספי של כ-215 מיליון אירו, בעוד שיעור ההכרה ברווחים משלבים אלה עומד על כ- 60% בלבד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il