TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופק טכנולוגיות בחרה בפתרונות הגיבוי של חברת אקרוניס, המיוצגת על ידי מטריקס


היקף העסקה נאמד בכמיליון ₪
חברת אופק טכנולוגיות, מקבוצת אופק, המתמחה בפתרונות ענן מקצה לקצה עבור חברות וארגונים מהמגזר העסקי, בחרה להטמיע את פתרון הגיבוי בענן Acronis backup cloud מבית אקרוניס (Acronis) , המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. היקף העסקה נאמד בכמיליון ש"ח ₪ .

הפתרון נועד להגדיל את היצע הפתרונות של החברה בסביבת הענן עבור לקוחותיה תוך שילוב פתרון מתקדם ויעיל לאחד האתגרים המרכזיים של חברות וארגונים – גיבוי והגנה על המידע.

Acronis Backup Cloud 5 מספק לחברות וארגונים פתרון נגיש, במחיר אטרקטיבי ביחס לפתרונות אחרים בשוק, מאובטח וסקלאבילי הניתן להרחבה בהתאם לצרכים המשתנים. באמצעותו כל חברה וארגון יכולים לבחור לגבות כל התקן שהוא ללא תלות במקומו ולבחור האם לגבות את הנתונים באופן מקומי, בענן או בשניהם. פתרון זה מבוסס על ארכיטקטורת ענן ותוכנן כך שיתאים לכל הסביבות הטכנולוגיות של ספקי השירותים ולכל מודל עסקי.
לדברי עמית גואטה, מנכ"ל אופק טכנולוגיות, "במסגרת תהליך בחירת פתרון גיבוי ושחזור מידע בחנו מספר פתרונות מובילים. הבחירה בפתרון של אקרוניס נבעה מהאיכות והחדשנות של הפתרון לצד אפשרויות ההרחבה שלו בהתאם לצורך לטובת מתן מענה ללקוחות הקיימים שלנו והן ללקוחות חדשים".

לדברי יהונתן כהן, מנהל מכירות פתרונות אקרוניס בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "פתרון אקרוניס מאפשר לייעל את מערך האחסון באמצעות טכנולוגיה ייחודית של החברה והוא מאומץ היום בקרב מאות חברות בישראל בכל המגזרים. הפתרון מציע גיבוי מאובטח בתקן צבאי על גבי האינטרנט עם אפשרות הצפנה ברמת AES256, והרחבה ליחידות אחסון נוספות באתרים שונים."

כהן מוסיף כי " באמצעות אקרוניס ניתן לגבות מגוון מערכות הפעלה פיזיות ווירטואליות ביניהן Windows, Linux, Mac, Hyper-V, VMware ושרתים אפליקטיביים כגון SQL Exchange, SharePoint, Active Directory. אקרוניס הוא היחיד לתמוך בשחזור ממצב bare metal כולל לחומרה שונה באמצעות פטנט רשום universal restore המאפשר הזרקת דרייברים ייעודיים או גנריים בזמן השחזור".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il