TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הנדל"ן עמרם אברהם ואפי קפיטל, ממשיכות במבצע 20/80 ללא הצמדה למדד בפרויקט VIEW AQUA בשכונת "עין הים" בחדרה


דירת 4 חדרים בשטח של כ – 106 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 14 מ"ר, תימכר במחיר התחלתי של כ – 1,650 מיליון שקל
עדי גייר סמנכ"ל השיווק של חברת הנדל"ן עמרם אברהם אומר כי, המדובר במגדלי המגורים אביב ואופיר בפרויקט VIEW AQUA, בני 16 קומות כל אחד, סך הכל כ – 65 יחידות דיור.
הוא מוסיף עוד כי, המגדלים תוכננו ע"י משרד האדריכלים "לאה רובננקו" אשר קיבל לידיו את האתגר ליצור צמד מגדלי יוקרה שישתלבו באופן יוצא דופן עם מגוון נופים קסומים, שמורת הטבע ורצועת החוף. כל השטחים הציבוריים תוכננו בקפידה ועוצבו בידיי מעצב העל דניאל חסון.

הרוכשים ייהנו ממפרט פרימיום עם נוף לים, לובי מעוצב, ספא פרטי, סאונה, חדר כושר מאובזר ולאונג' עסקים מפואר עם נגישות ישירה לכביש החוף ובאמצע הדרך בין חיפה לתל – אביב .
אלו 2 מתוך 11 מגדלי המגורים המוקמים בפרויקט AQUA בשכונת "עין הים" בחדרה, אשר בסופו יכלול כ – 630 יחידות דיור.

"חשוב לציין" – אומר גייר – "כי שכונת עין הים ממצבת את עצמה כשכונה עצמאית ואיכותית המהווה אלטרנטיבה מצוינת לרוכשים אשר מחפשים איכות חיים בקרבת רצועת חוף ים במחיר נוח. בשנה האחרונה אנו מזהים מגמה של יותר ויותר מתעניינים הן מהארץ והן תושבי חוץ אשר המחירים בערי החוף השכנות כדוגמת נתניה, הפכו ליקרים מידיי בעבורם לבצע רכישה".

קרבתה של שכונת "עין הים" לרצועת החוף של השרון הצפוני, והיותה יעד אסטרטגי למינוף ומיתוג המושקעים בה משאבים רבים ליעד אטרקטיבי למגורים, מאיצים את הפיתוח, בניית התשתיות, מרכזי המסחר, מוסדות החינוך והתרבות בשכונה והיא תכלול בתוכה כ – 1,500 יחידות דיור חדשות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il