TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברות הגמל והפנסיה של מיטב דש ואיילון מתמזגות


קרנות הפנסיה הממוזגות ינהלו למעלה מ- 5 מיליארד ₪
קופות הגמל וההשתלמות ינהלו מעל ל- 42 מיליארד ₪ עבור כמיליון לקוחות החברה

החברה הממוזגת תהיה באחזקה משותפת של מיטב דש (80%) ואיילון חברה לביטוח (20%) ותנהל כ- 47 מיליארד ₪ עבור כמיליון לקוחות. השלמת העסקה צפויה עד תום שנת 2016 וכפופה לאישורים רגולטוריים בהם של הממונה על שוק ההון והרשות להגבלים עסקיים. קרן הפנסיה של הגוף הממוזג תנהל נכסים של למעלה מ- 5 מיליארד ₪ עם קצב הפקדות שנתיות של כמיליארד ₪.
בשנת 2015 עמדו הכנסות מיטב דש גמל ופנסיה על כ- 303 מיליוני ₪ והכנסות איילון פנסיה וגמל עמדו על כ- 62 מיליוני ₪.
מיזוג זה יאפשר ללקוחות מיטב דש ואיילון ליהנות מהיתרון לגודל הקיים בפעילות החיסכון לטווח ארוך ולהעמיד לטובת לקוחות החברה הממוזגת מערכי שירות, השקעות, ותפעול איכותיים יותר. פעילות שיווק מוצרי הגמל, השתלמות ופנסיה של החברה באמצעות סוכני ביטוח תרוכז ותנוהל ברובה באיילון חברה לביטוח. מיטב דש גמל ופנסיה ואיילון ביטוח משתפות כבר זמן מה פעולה במוצר החדשני "פרו גמל מנהלים" המשלב את מוצר הגמל עם מוצר ביטוח חיים ואובדן כושר עבודה. מוצר משותף זה אף הוכתר לאחרונה כמוצר השנה לשנת 2015 (על ידי המגזין "עדיף") ומוביל לתחרות בעולמות ביטוחי המנהלים והחיסכון הפנסיוני. בנוסף, צפוי המשך שיתוף פעולה בין החברות לפיתוח מוצרים אטרקטיביים משולבים נוספים בשוק החיסכון, הביטוח והגיל השלישי.
דירקטוריון החברה הממוזגת וועדותיו יורכב מנציגי מיטב דש ומנציגי איילון. כמנכ"ל החברה הממוזגת יכהן טדי לין, שמכהן כיום כמנכ"ל מיטב דש פנסיה וגמל.
אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש השקעות: "היתרון לגודל בתחום זה מובהק, החיבור מיטיב עם לקוחותינו ויאפשר לנו להעניק לכמיליון הלקוחות בחברת הגמל והפנסיה הממוזגת, מגוון רחב של מוצרים ושירותים, ניסיון רב שנים בניהול השקעות, וכן חדשנות במוצרים ובשירותים דיגיטליים. אנו מאמינים כי מיזוג זה יגביר את התחרות בשוק הפנסיה הריכוזי בו שולטות 5 חברות הביטוח הגדולות וישרת את קהל לקוחותינו. שיתוף הפעולה עם איילון והערך המוסף שלה בעולמות הביטוח, יאפשרו לנו להעמיק את הקשר העסקי בין החברות ולשווק מוצרים פנסיוניים איכותיים נוספים עבור הלקוחות שלנו ולטובת הרווחה הפנסיונית שלהם".
אריק יוגב, מנכ"ל איילון חברה לביטוח: "קיבלנו החלטה אסטרטגית, למצוא שותף בתחום הפנסיה והגמל כך שיחדיו נהפוך לשחקן משמעותי בענף אל מול חמש חברות הביטוח הגדולות. המיזוג בתחום זה עם מיטב דש, קבוצה עם ניסיון רב והתמחות בתחום קופות הגמל וההשתלמות, מהווה הזדמנות. נמשיך לספק לקהל לקוחותינו ולסוכני החברה קשת מוצרים מלאה ומגוונת, בכל ערוצי ההתקשרות תוך חיזוק מערכי השירות, התפעול, ההפצה, הדיגיטציה וההשקעות. בימים אלו הענף נערך ליישום מספר תהליכים ושינויים רגולטורים בעולם החיסכון הפנסיוני שיכולים לפתוח הזדמנויות רבות ואנו בטוחים שהחברה הממוזגת תהיה שחקן משמעותי, שיהיה ערוך נכון לשוק התחרותי ולצמיחה בו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il