TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סרגון – סקירת תוצאות הרבעון הראשון 2016


אופנהיימר שומרים על המלצת נייטרלי לסרגון
סרגון פרסמה את דו"חותיה לרבעון הראשון 2015 והציגה תוצאות מעורבות, עם הכנסות הנמוכות מתחזיות הקונצנזוס אך גם עם רווח למנייה טוב מהתחזיות. העובדה שהחברה הצליחה לעקוף את תחזיות הרווח למרות פספוס לא קטן בהכנסות הדגישה את השיפור בשיעורי הרווחיות של החברה, כתוצאה מסלקטיביות בבחירת עסקאות וניהול מוקפד של ההוצאות התפעוליות. לפי הנהלת סרגון, צבר ההזמנות הנוכחי מלמד כי ייתכן והרבעון הראשון היה נקודת השפל מבחינת הכנסות וכי ברבעונים הבאים החברה תחזור להציג צמיחה רבעונית חיובית. למרות זאת, אנו מעריכים כי הנראות של הנהלת סרגון לגבי החציון השני של 2016 היא עדיין נמוכה ובנוסף, סביבת ההוצאות של ספקיות שירותי התקשורת נותרת אנמית. מסיבות אלו ולמרות התהליכים החיוביים שעוברת סרגון, אנחנו מותירים את דירוג המנייה של Perform נייטרלי.
· סרגון דיווחה ברבעון הראשון על הכנסות של 59.8 מיליון דולר, ב-6% מתחת לצפי, אך גם על איזון ברווח למנייה, טוב יותר מהתחזית להפסד של 2 סנט. ההפתעה החיובית ברווח למנייה הגיעה כתוצאה ממרווח גולמי מתואם גבוה מאוד של 36.3% ומתמהיל מכירות גיאוגרפי מועדף עם ירידה בנתח המכירות מהודו ומאסיה-פסיפיק, שני איזורים המאופיינים ברווחיות נמוכה.

· בצד החיובי, החברה דיווחה על יחס Book to Bill גבוה משמעותית מ-1, הורידה את ההוצאות התפעוליות בכ-0.6 מיליון דולר בהשוואה לרבעון הקודם ואף השתמשה בתזרים המזומנים שלה על מנת להוריד את נטל החוב בכ-15 מיליון דולר. בנוסף, רשמה סרגון צמיחה רבעונית מרשימה בצפון אמריקה ובאסיה-פסיפיק ודיווחה על סביבת מחירים יציבה.

· בצד השלילי, נרשמה ירידה חדה במכירות בהודו, באפריקה ובאמריקה הלטינית. הנהלת סרגון מתקשה להצביע על התזמון הצפוי של שיפור במנועי הצמיחה של שוק ה-Backhaul, כשברקע יש חשש להתגברות בלחצים התחרותיים. המרווח הגולמי של סרגון ברבעון זה צפוי לרדת בהמשך 2016. הנהלת סרגון העריכה כי המכירות יצמחו ברמה הרבעונית בהמשך 2016 ויהיו בממוצע של כ-75 מיליון דולר ברבעון. למרות זאת, אנו מעדיפים לנקוט בגישה שמרנית בנוגע להכנסות החברה, בהינתן סביבת ההוצאות החלשה והחשש להתגברות בתחרות.

· בשורה התחתונה, סרגון ממשיכה ליישם בהצלחה את השינוי האסטרטגי שהחלה לפני כמה רבעונים ולשים דגש על איכות העסקאות, תנאי התשלום שלהן ועל ההוצאות התפעוליות. למרות שסרגון נמצאת כיום במצב טוב הרבה יותר מאשר ב-2015, תנאי השוק ממשיכים להיות מאתגרים. אנחנו מורידים בכ-3% את תחזית ההכנסות השנתית, מעלים ב-17% את תחזית הרווח הנקי למנייה, אבל שומרים על דירוג Perform נייטרלי למניית CRNT בשלב זה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il