TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ מציגה שירות ענן ברמת אבטחה גבוהה בסביבת Blockchain לגופים פיננסיים, ממשל ושירותי בריאות


יבמ משיקה שירות ענן ראשון מסוגו ברמת אבטחה גבוהה, להצפנה ואימות נתונים באמצעות טכנולוגיית Blockchain, המיועד לתעשיית השירותים הפיננסיים, מערכות ממשלתיות ושירותי בריאות.
טכנולוגיית ההצפנה ואימות הנתונים Blockchain - העומדת בין השאר מאחורי הביטקוין – מובאת עתה אל העולם העסקי.
מעמדה המתפתח והצעיר של טכנולוגיית Blockchain הוביל עד כה לאי-בהירות בכל הנוגע לדרישות האבטחה הנוגעות לתפעול טכנולוגיה זו בענן. על מנת להאיץ את אימוץ הטכנולוגיה בעולם העסקים, מציגה עתה יבמ מסגרת שירותים המאפשרת תפעול רשתות Blockchain , תוך עמידה בדרישות הרגולטוריות ובדרישות האבטחה הנוגעות לפעילות בתחומים דוגמת בנקאות, שירותים ממשלתיים ושירותי בריאות.
רשתות Blockchain בנויות על בסיס תפיסה של שליטה מבוזרת, אולם סביבות ענן מסויימות מותירות דלתות אחוריות החשופות לפגיעות מבחוץ ולגישה בלתי מורשית. עבודה עם צוותים הכוללים מומחי אבטחה, אנשי הצפנה, מומחי חומרה וחוקרים איפשרה ליבמ לבנות שירותי ענן חדשים לרשתות Blockchain אמינות.
יבמ מתמודדת עם צורכי האבטחה של לקוחות בסביבת Blockchain , על מנת לאפשר להם לעמוד בתקן האבטחה הפדראלי האמריקאי הגבוה ביותר, FIPS 140-2, וברמות אבטחה (EAL) הנדרשות בתחומים רגישים במיוחד. יבמ מפשטת גם את השימוש בקוד שלה, המבוסס על פרוייקט Hyperledger, "יומן-על" של רישומי אימות נתונים, המפותח במסגרת התאגדות הלינוקס ומיועד לפעול בכל סביבה. מכלול השירותים החדשים מוצע על גבי בלומיקס, סביבת פלטפורמת הענן של יבמ למפתחים, על מנת לאפשר בנייה מהירה יותר של יישומים.
השימוש בענן של יבמ יאפשר להפעיל רשתות Blockchain הכוללות אלפי משתמשים בסביבת עבודה מלאה. כך, אפשר להקים בתוך דקות ספורות מערכות שליטה, ניתוח אנליטי ועבודה שוטפת בסביבה מאובטחת ותוך ניהול קפדני של מערך חתימות אימות.
השירותים החדשים של יבמ מותאמים לעבודה ברשתות Blockchain בענן, בזכות האפשרות להציע סביבת ניהול לוגים ניתנת לבקרה, התומכת בתהליכי זיהוי ותחקור, תוך עמידה בדרישות התקינה הנוגעות לתחום הפעילות בו מתנהל הארגון. מערכת אחסון מנהלת את מפתחות ההצפנה ומספקת אבטחה מקיפה למודולים הקריפטוגרפיים, תוך שהיא מסוגלת לזהות ניסיונות גישה בלתי מורשית ולהגיב עליהם. בנוסף, מאפשרים שירותי Blockchain בענן של יבמ לעמיתים הפועלים ברשת Blockchain להריץ את הסביבה המאובטחת ולמנוע זליגת נתונים, בעזרת חומרה הבנויה סביב זיכרון משותף.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il