TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צ.פ זכתה במכרז דיירים להקמת פרויקט תמ"א 2 הכולל 75 יח"ד סמוך למתחם עלית


את המכרז ערך משרד עו"ד ענת בירן שייצג את הדיירים
חברת צ.פ תקים פרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה) ברחוב הרב חבה ברמת גן. בימים אלה החברה סיימה להחתים את רוב 23 המשפחות המתגוררות בשלושה בניינים ישנים בעיר. חברת צ.פ זכתה במכרז שערכו הדיירים המיוצגים על ידי עו"ד ענת בירן. במכרז התמודדו 15 חברות בנייה ויזמי תמ"א.

על פי התכנון, בהובלת האדריכלית עדנה מור, בעוד כשנה וחצי הבניינים הישנים יהרסו וייבנו 3 בניינים בני 9 ו-10 קומות וחניון תת קרקעי משותף. לדברי צבי פוקס, הבעלים של חברת צ.פ "רמת גן הופכת בשנתיים האחרונות לבירת ההתחדשות העירונית בישראל עם מאות יחידות דיור חדשות. רק החברה שלנו מקדמת בימים אלה עשרות פרויקטי תמ"א ברמת גן. את התרומה של הפרויקטים הללו רואים בהיצע הדירות שהולך וגדל, ובהתעניינות מאוד גדולה של רוכשים השוכרים דירה בתל אביב ומעוניינים לקנות ברמת גן בה המחירים עדיין שפויים יותר".

על פי ההסכם, הדיירים הוותיקים יפונו על חשבון צ.פ לדירה חלופית. בנוסף, הם יקבלו דירה חדשה הגדולה ב-25 מ"ר מגודל דירתם הישנה בתוספת מרפסת של 12 מ"ר.

לדברי עו"ד ענת בירן, "אנחנו רואים כיום שינוי בהתנהגות השוק בכל הנוגע לתמ״א 38. דיירי הבניינים כבר לא ממתינים שיפנו אליהם יזמים. הם מתאגדים יחד, דואגים קודם כל לייצוג עצמאי ואז פונים לחברות אחרי שהם כבר יודעים מה הזכויות שלהם. באמצעות עריכת המכרז הדיירים מקבלים את ההצעה המיטבית. משרדנו מייצג היום דיירי בניינים רבים שנכנסים להליך באופן עצמאי ומקשר אותם ליזמים המובילים בשוק בעלי ניסיון מוכח בביצוע פרויקטים קודמים".

רחוב חבה ממוקם בגבול עם גבעתיים בסמוך לרחוב ארלוזורוב ובורוכוב. תושבי הרחוב מאופיינים ברמה סוציואקונומית בינוני-גבוהה, הם נהנים מנגישות לנתיבי איילון, בתי ספר וגני ילדים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il