TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP ישראל משיקה גרסה בעברית לפתרון הענן SAP Fieldglass לניהול יעיל של ספקי שירות וכוח אדם זמני בארגון


SAP ישראל הכריזה על גרסה זמינה בעברית לפתרון הענן SAP Fieldglass לניהול ספקים, רכש שירותים, עובדי קבלן ופרילנסרים בחברות וארגונים.
SAP Fieldglass מאפשר לחברות וארגונים לנהל בצורה יעילה ומקיפה את כל תהליכי הרכש וההתקשרות עם ספקי שירות, עובדי קבלן, פרילנסרים ועובדים זמניים. כל זאת תוך הצגת שקיפות, שליטה ובקרה מלאות למנהלי הארגון על כוח האדם החיצוני בחברה והתקדמות פרויקטים, השגת תובנות לחסכון במשאבים ועלויות בתחומים אלו יחד עם ערכת כלים שימושית למנהלים לצורך גיוס עובדים, הערכת ביצועים של נותני השירות והתאמתם לתפקידים שונים לפי צורך. הפתרון מוצע במודל ענן עם כל היתרונות במתכונת זו והינו פשוט וקל להטמעה.

בפתרון SAP Fieldglass משתמשים כיום למעלה מ-400 חברות וארגונים מובילים מכ-100 מדינות ברחבי העולם בלמעלה מ-16 שפות, וכיום כאמור גם בעברית. פתרון זה נחשב לפי חברות מחקר בינלאומיות לפתרון המוביל בתחום פתרונות ניהול ספקים (VMS) וניהול כוח אדם חיצוני בחברה.

על פי נתוני SAP ההוצאה השנתית על כוח אדם זמני בארגונים נאמדת בלמעלה מ-3.3 טריליון דולר והיא צפויה לגדול בעשרות אחוזים בשנים הקרובות.

לדברי עופר מילבסקי, ה- COO והמוביל הטכנולוגי ב- SAP ישראל, "בעידן הנוכחי של שוק העבודה ארגונים וחברות נשענים יותר ויותר על מודולי העסקה שונים ומגוונים בהם העסקת עובדים קבועים, פרילנסרים ועובדי קבלן לצד חברות שירותים המתמחות בתחומים שונים. כל זאת לביצוע פרויקטים מגוונים, קצרים או ארוכי טווח עם התמחויות שונות. SAP Fieldglass מאפשר למנהלי הארגון יכולת ניהול, שליטה ובקרה טובות יותר על כל משאבי כוח האדם בארגון בדגש על כוח האדם הזמני פר פרויקט ובכלל ובכך להבטיח יעילות מקסימלית, עמידה בלוחות זמנים, מעקב אחר ביצועים, התקדמות פרויקטים וניהול ההתקשרויות עם הספקים בהתאם למה שהוגדר ונקבע. בנוסף הפתרון מאפשר לגייס את כוח האדם הטוב והמתאים ביותר לכל משימה באופן קל ומהיר יותר תוך בקרת איכות מתקדמת וחדשנית. ככל שמגמה זו תלך ותגבר בעתיד כפי שחוזים, כך יגבר הצורך בפתרונות מסוג SAP Fieldglass כדי להבטיח עמידה ביעדים עסקיים ותפעוליים של הארגון".

מילבסקי מוסיף כי, "גיור פתרון SAP Fieldglass באמצעות השקת גרסה בעברית על ידי SAP ישראל הינו בשורה משמעותית עבור לקוחותינו ומגוון רחב של חברות וארגונים המתמודדים עם אתגרים אלו ורוצים ליהנות מהיתרונות הרבים שהפתרון מציע".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il