TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Veeam מכריזה על שיתוף פעולה טכנולוגי עם Nimble Storage כדי לאפשר לאנטרפרייז לפגוש את דרישות ה- SLA המודרניות


שיתוף פעולה זה מצטרף לשיתופי הפעולה הטכנולוגים של Veeam עם חברות האחסון HPE, NetApp ו- EMC
חברת Veeam, המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה- Always-On Enterprise™, הכריזה היום על שיתוף פעולה עם Nimble Storage, שיבוא לידי ביטוי בגירסה 9.5 של Veeam Availability Suite™, אשר תשוחרר בהמשך השנה.

התוצאות הנובעות מהשבתות מיחשוב ומאובדן מידע, לרבות העלויות הכבדות, מציבות אתגר בפני ארגונים המעוניינים לשפר את רמות השירות (SLAs) ללקוחות ולהציע זמינות למידע ולאפליקציות. בנוסף להסכמי שיתוף הפעולה של Veeam עם חברות האחסון HPE, NetApp ו- EMC - Veeam מוסיפה שיתוף פעולה חדש עם Nimble Storage שיבוא לידי ביטוי בגירסה החדשה של Veeam Availability Suite ויוביל לזמינות גבוהה יותר וביצועים משופרים עבור כל משתמשי Nimble Storage.

"Nimble Storage ממשיכה עם האסטרטגיה המובילה אותה לצמיחה מואצת," אמר רטמיר טימשב, מנכ"ל Veeam. "ל-Veeam ול- Nimble יש שיתוף פעולה הדוק שכבר הוכיח הצלחה, ואינטגרציה עתידית בין שתי הטכנולוגיות ותאפשר ללקוחותינו המשותפים לחוות יותר מפתרונות הגיבוי והאחסון. האינטגרציה בין Veeam ו- Nimble פותחת את הדיון בנוגע לזמינות מידע עבור אקוסיסטם רחב בהרבה ואני נרגש לקראת הישגים משותפים חדשים."

"הרחבת שיתוף הפעולה שלנו עם Veeam מספקת הגנה משתלמת למידע עבור צי הלקוחות הארגוניים שלנו שמתרחב במהירות. כעת אנו מאפשרים לאקוסיסטם המשותף שלנו למכור פתרון משולב, הטוב מסוגו, ללקוחות המבקשים להטמיע טכנולוגית פלאש במרכזי המידע שלהם ובענן," אמר סורש וואסודוואן (Suresh Vasudevan), מנכ"ל Nimble Storage. "האינטגרציה בין Veeam ל- Nimble מגדילה את הערך של Nimble Unified Flash Fabric, המאפשר שחזור מ- all-flash ל- Adaptive (hybrid) flash בשליש מחיר, בהשוואה לגיבויים של מערכי all-flash מתחרים. הפתרונות של Nimble ו- Veeam, לא רק שצריכים לעבוד יחד במרכזי הנתונים המודרנים, אלא צריכים לסייע ביצירת מערכי IT פשוטים יותר ומשתלמים יותר מבחינה כלכלית."
"העסקים של היום צריכים להתבונן מעבר לגיבוי המסורתי שמדגיש רק את הנושא של הגנה על המידע," אמר סטיבן היל, אנליסט אחסון בכיר ב- 451 Research. "המיקוד החדש הוא בטכנולוגיה, כמו זו שאנו רואים במהדורה הבאה של Veeam Availability Suite, אשר הולכת רחוק יותר במשימת ההגנה על מידע, אפליקציות קריטיות וכל המידע שמקושר להן, על מנת להגשים טוב יותר את ציפיות ה- DR והגיבוי של הדור הבא."
באמצעות השקעות IT נוספות באחסון מודרני, האינטגרציה החדשה עם Nimble תניע את הארגון הרבה מעבר לגיבוי סטנדרטי, אל עידן חדש של זמינות מידע, ותסייע לו לפגוש זמני התאוששות ושחזור מידע הנמוכים מ- 15 דקות עבור כל האפליקציות וסוגי המידע. ביניהם:

o גיבוי מ- Snapshots של אחסון: מפחית את ההשפעה של פעולת הגיבוי על תהליכי הייצור השוטפים דרך אחזור המידע ב- VM ישירות מן ה- Snapshots של Nimble Storage על גבי הגיבוי הראשוני, או על גבי העותקים המשוחזרים בגיבוי המשני.

o Veeam Explorer™ עבור Snapshots של אחסון: שחזור של אייטמים בודדים מתוך האפליקציה, קבצים אורחים או כל ה- VMs באופן מהיר ויעיל מתוך snapshots מחזורי של Nimble storage כמו גם שחזור העותקים שלהם שנוצרו ע"י Veeam.

o On-Demand Sandbox™ עבור Snapshots של אחסון: שימוש ב- Snapshots של אחסון במערכות אחסון ראשוניות, או משניות, ליצירת עותקים מבודדים לגמרי של סביבת הייצור תוך קליקים בודדים, עבור תהליכי פיתוח מהירים, בדיקות ואיתור תקלות.

הפתרון המשולב ישוחרר עם Veeam Availability Suite v. 9.5 בהמשך השנה יחד עם מערך של ישומים שיגבירו את הזמינות וישפרו ביצועים גם ב- Veeam Backup & Replication™ וגם ב- Veeam Backup Essentials™. הרשמו עכשיו ל- VeeamLIVE כדי לקבל מידע נוסף.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il