TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת WIX בחרה בפתרון הענן של אורקל לניהול הקשר עם 82 מליון לקוחותיה


חברת Wix.comבחרה ב-Oracle Responsys , חלק מה Oracle Marketing Cloud כמערכת ה- Email Marketing הגלובלית שלה
חברת Wix, בחרה ב-Oracle Responsys Marketing Cloud מבית אורקל כמערכת ה- Email Marketing לניהול הקשר עם כ-82 מיליון לקוחותיה ברחבי העולם.
Wix המציעה פלטפורמה לעיצוב אתרי אינטרנט מקצועיים ללא צורך בקוד, היא אחת מחברות האונליין הישראליות המובילות והמוכרות ביותר בעולם. החברה, שלה משתמשים רשומים בכ-190 מדינות, נסחרת בנאסד"ק משנת 2013.
Oracle Responsys הינו פתרון B2C Cross Channel Marketing והינו חלק מסוויטת הפתרונות של Oracle Marketing Cloud הכוללת פתרונות לעולמות השיווק (Eloqua Marketing Automation Maxymiser, BlueKai DMP), כלל הפתרונות הינם פתרונות ענן, מה שאומר זמני הטמעה קצרים יחסית ומדיניות תמחור נוחה יותר בהשוואה לפתרונות אחרים. פתרונות אורקל לעולמות השיווק נבחרו ע"י אנליסטים מובילים בעולם כמובילי שוק ברמה העולמית.
פרויקט ההטמעה , המבוצע ע"י צוות Oracle Marketing Cloud Professional Services מאנגליה, המביא איתו ניסיון רב מפרוייקטים דומים, התחיל בחודש מרץ וצפוי להימשך חודשים ספורים עד להפעלה מלאה.
לדברי איתן הלמן, מנהל תחום Email Marketing ו- SEO ב- Wix, הסיבות למעבר ל- Responsys הן יכולות מתקדמות המיושמות בצורה קלה ויעילה, כמו גם פונקציונליות עשירה – בנושאי סגמנטציה, אופטימיזציה, טיפול בתוכן דינמי ותמודדות עם מיילים בשפות רבות. רמת השירות הגבוהה ובעיקר המחוייבות של אורקל כיצרן מוביל להצלחת הפרוייקט יסייעו לנו לנהל באופן יעיל יותר את תהליך ההתקשרות עם בסיס הלקוחות הגלובלי שלנו, ואני שמח על הבחירה בהם כשותפים לדרך.
לדברי ארנון ברזילי, מנהל תחום Customer Experience באורקל ישראל, "עצם העובדה שחברה מהסוג וסדר הגודל של Wix בוחרת בפתרון שלנו מהווה דוגמה חיה ליתרון והערך המוסף שפתרונות ה- Oracle Customer Experience והניסיון של אורקל כחברה גלובלית מביאים ללקוחות הישראליים, גדולים כקטנים. Wix היא דוגמה מצויינת ללקוח סופר-מודרני שבחן את הפתרון של אורקל לעומק, בחר אותו למול הפתרונות המתחרים בשוק, ונעזר בניסיון הגלובלי של אורקל כדי להגיע ליעדים העסקיים בצורה המהירה ביותר. אנחנו גאים להיות שותפים להצלחה של חברה ישראלית גלובלית מובילה כדוגמת Wix".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il