TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ מדווחת על צמיחה מהירה בתחומי המיקוד האסטרטגי שלה ברבעון הראשון של השנה


יבמ מציגה את התוצאות העסקיות לרבעון הראשון של 2016, ומדווחת על רווח תפעולי (non-GAAP) של 2.35 דולר למניה, ועל רווח נקי, GAAP, של 2.09 דולר.
מכירות יבמ ברבעון הראשון הסתכמו ב- 18.7 מיליארד דולר. (5%-).
בסיכום 12 החודשים האחרונים, הסתכמו הכנסות יבמ בתחומי הפעילות המוגדרים על ידה כאסטרטגיים – מחשוב ענן, מערכות אנליטיות ומערכות ממשק בין ארגונים ללקוחות (engagement) בהיקף כולל של 29.8 מיליארד דולר, והיוו 37% מכלל הכנסותיה. הצמיחה בתחומים האסטרטגיים עמדה על 14% נומינאליים, שהם 17% לאחר תיאום לשינויים בשערי המטבעות.
הכנסות יבמ בתחומי ענן המחשוב, הסתכמו ב- 12 החודשים האחרונים ב- 10.8 מיליארד דולר. ההכנסות בתחום אספקת ענן כשירות, התייצבו ברבעון הראשון על קצב שנתי של 5.4 מיליארד דולר – עליה של 46% לאחר תיאום השינויים בשערי המטבעות, ושל 42% בלתי מתואמים, בהשוואה לשנה הקודמת. הכנסות הענן של יבמ צמחו בקצב של 36% מתואמים לשינויים בשערי המטבע (34% ללא תיאום). ההכנסות ברבעון הראשון בתחום המחשוב האנליטי צמחו ב- 7% (9% מתואמים). ההכנסות בתחום המובייל זינקו ב- 88% (93% מתואמים), ובתחום האבטחה ב- 18% (20% מתואמים לשינויים בשערי המטבעות).
במהלך 12 החודשים האחרונים, יצרה יבמ תזרים מזומנים חופשי של 14.3 מיליארד דולר.
ברבעון הראשון של 2016, הודיעה יבמ על רכישות חדשות, או סגירה סופית של עסקות רכישה של 10 חברות.
החברה החזירה למחזיקי המניות שלה 2.2 מיליארד דולר באמצעות רכישה חוזרת של מניות וחלוקת דיווידנדים.
עם פרסום התוצאות לרבעון הראשון, חזרה יבמ ואישרה את תחזית הרווח שלה, העומדת על 13.50 דולר למניה לכל שנת 2016 (נתוני non-GAAP). במקביל, מדווחת החברה על שיפור בתחזית תזרים המזומנים החופשי שלה.
עם פרסום התוצאות הרבעוניות, הביעה ג'יני רומטי, יו"ר יבמ, נשיאה ומנכ"לית, את שביעות רצונה מההתקדמות אותה רשמה החברה בסיוע ללקוחותיה ביישום פתרונות קוגניטיביים ופתרונות ענן היברידי. לדבריה, "יבמ ביססה עצמה כמובילה בתעשיה בתחום הכולל של מחשוב ענן, ניתוח אנליטי ומחשוב קוגניטיבי – המקדמים ביחד את צמיחת החברה בתחומים אותם הגדירה כאסטרטגיים, בקצב דו-ספרתי גבוה, ומהר משמעותית מכלל השוק".
ברבעון הראשון של 2016 השקיעה יבמ 3.6 מיליארד דולר ברכישות ובהרחבת הון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il