TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקר בינלאומי חושף צורך בשיפור אמינות התשלומים והתקשורת עם בעלי אתרי תוכן


סקר בינלאומי שבחן את שביעות הרצון של בעלי אתרי תוכן ברחבי העולם ממערכות התשלומים של רשתות הפרסום הדיגיטלי עמן הם עובדים, מגלה כי יש קשר מובהק בין נאמנות בעלי האתרים לרשתות ובין שביעות הרצון שלהם מחוויית התשלומים שהם חווים.
המחקר אף חשף מספר תובנות הנוגעות לצורך של רשתות הפרסום בשיפור התקשורת עם בעלי האתרים ככל שמדובר בתשלומים וניהולם ובצורך שלהם בגישה לשימוש בכלים לשירות עצמי. המחקר שהקיף מעל 250 בעלי אתרים, נערך בחסות חברת Tipalti , ספק בינלאומי מוביל של פלטפורמה לאוטומציה של תשלומים.

בין הממצאים הנוספים בסקר:
• בעיות בתשלומים גוררות נטישה: 48 אחוז מבעלי אתרי התוכן הפסיקו לעבוד עם רשת פרסום בגלל בעיה בתשלומים המגיעים להם. 46 אחוז נוספים מאלה שעדיין לא ניתקו קשר מרשת פרסום, דיווחו כי אם בעיות בתשלומים אכן יתעוררו הם יסיימו את ההתקשרות עם הרשת.
• בין הנושאים הבולטים נמצאים ״תשלומים בזמן״ ו״דיוק בתשלומים״.
• 52 אחוז מבעלי אתרי התוכן חוו בשנה החולפת איחור בתשלומים המגיעים להם.

נושאים נוספים שהיו חשובים לבעלי אתרי התוכן במערכת היחסים שלהם עם רשתות הפרסום:
- תקשורת פרואקטיבית כמו התרעות מיילים על סטטוס תשלומים מאוד חשובים לבעלי האתרים.
- %75.7 מבעלי האתרים הצהירו שכאשר משתנה סטטוס תשלום ״חשוב ביותר״ שהם יקבלו התרעה על כך ו-20.1% אמרו כי זהו מהלך ״חשוב״.
- תקשורת פרואקטיבית אף היתה קריטית יותר לבעלי האתרים כאשר התעוררה בעיה בתשלומים. 80.3% מבעלי האתרים הצהירו שחשוב מאוד לקבל התרעות כדי שיסייעו להם בפתרון סוגיות הנוגעות לתשלומים ו-15.4% אמרו שזה ומהלך ״חשוב״.

עוד גילה המחקר הבדלים בין בעלי האתרים הממוקמים בארה״ב ולאלה מחוצה לה:
• בעוד שותפים מארה״ב מעדיפים לקבל תשלום באמצעות PayPal או ACH , בעלי אתרים ממדינות אחרות מעדיפים העברות בנקאיות מקומיות PayPal ו- wire transfer.
• %93.5 מבעלי האתרים הגלובליים מעדיפים תשלומים במטבע מקומי
• נתוני המס הרלוונטיים נאספים ב 68% מהמקרים בצורה ידנית ולא מאובטחת.

״רשתות פרסום דיגיטלי צריכות לקחת בחשבון את חשיבות חוויית המשתמש בשלב התשלום. הן צריכות לוודא שהתשלומים יהיו מדוייקים ויעברו בזמן וכי סטטוס התשלומים מתוקשר כיאות״, אומר חן עמית, מנכ״ל ומייסד Tipalti.
״ המחקר מוכיח שחויית התשלומים יכולה להכריע את הכף בזירת המדיה הדיגיטלית התחרותית של היום כשמדובר בשמירה על אתרי המדיה הטובים ביותר״. לדברי עמית, יישום שיטות תשלום יעילות, דוגמת היכולת לבצע תשלומים במספר שיטות ובמגוון מטבעות, הגישה לפורטל בו יש ניתן לבדוק מצב תשלומים 24/7, קבלת התרעות על תשלומים וכד׳ מוביל בסופו של דבר לאיכות גבוהה יותר של אתרי מדיה איתם רשתות הפרסום עובדות.

Tipalti, הפועלת בתחום הטכנולוגי הפיננסי (פינטק) מעבדת כיום מעל לשני מיליארד דולר בשנה בלמעלה מ-190 מדינות ומנהלת מישראל ומארה"ב עבור לקוחותיה כחצי מיליון ספקים. הרשתות, Airpush, sovrn ו- Vungle, הצטרפו לשורה ארוכה של רשתות מדיה דיגיטלית מובילות העושות כיום שימוש בפתרון של Tipalti לביצוע אופטימיזציה של מערך התשלומים הגלובלי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il