TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נפתחו לשיווק 70 דירות חדשות בשכונת קריית יובל בירושלים


יחידות הדיור שנפתחו לשיווק הן חלק מפרויקט מסוג התחדשות עירונית בעיר רוני צברי יזם הפרויקט
אני שמח שירושלים נפתחה לפרויקטים מסוג זה, שכן להתחדשות עירונית יש השפעות חיוביות לעיר ולתושביה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חברתית"
חברת צברים מדווחת, כי נפתח לשיווק פרויקט יובל, פרויקט ההתחדשות עירונית בשכונת קרית יובל בירושלים. במסגרתו הפרויקט ייבנו כ- 70 יחידות דיור חדשות בנוסף ל- 80 יחידות הדיור הקיימות המתפרשות על פני 5 בניינים שייעברו חיזוק והרחבה מכח תמ"א 1/38, בסיומו יכלול הפרויקט כ- 150 יחידות דיור.
במסגרת הפרויקט בכל בניין צפויות להיות כ- 4 דירות קרקע, 4 דירות בקומה 5, 4 דירות בקומה 6, 2 דירות גג וחניון תת קרקעי שיתפרש על שני מפלסים. כמו כן מתוכנן פיתוח סביבתי נרחב- מרחבים ירוקים, פינות משחק ופנאי. אדריכל הפרויקט מעוז פרייס.
"פרויקט זה הוא בהחלט פורץ דרך בעיר ירושלים. העירייה הביאה לקיצור תהליכים מול רשויות התכנון וכן הביאה לשינויים תכנונים נוספים כמו למשל אפשרות להקמת חניות תת קרקעיות. אני שמח שירושלים נפתחה לפרויקטים מסוג זה, כפי שעשו ערים נוספות עד כה, שכן להתחדשות עירונית יש השפעות חיוביות לעיר ולתושביה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חברתית", ציין רוני צברי - הבעלים של חברת צברים מקימת הפרויקט.
מעבר למיקומו המיוחד של הפרויקט, הנמצא באזור גבוה המשקיף אל נוף העיר, ייחודו של הפרויקט הוא גם בהון האנושי של הדיירים הקיימים שלקחו חלק בלתי נפרד בכל התהליך, ובין היתר אף השתתפו בצילומי קמפיין השיווק לפרויקט. כמו כן בימים האחרונים הסתיים בהצלחה פריסייל מיוחד לחברים ולבני המשפחה של הדיירים הקיימים בקונספט "דייר מביא שכן".
"כחברה המקדמת פרויקטים מסוג התחדשות עירונית הרואה בהליך בעל חשיבות חברתית-קהילתית ולא רק כלכלית, היה חשוב לנו לשתף את הדיירים הקיימים בכל שלבי התקדמות הפרויקט החל מהתכנון ועד השיווק. למעשה מעבר לעובדה כי הפרויקט נמצא במיקום מצוין, הרוח החברתית והקהילה שקיימת במקום הופכת את הפרויקט למיוחד כל כך ואנחנו מאוד רוצים לשמור על כך", ציין צברי.
לאחרונה הוגשה לרשויות התכנון בקשה להיתר בנייה ובתוך שנתיים וחצי מקבלת ההיתר צפוי הפרויקט להסתיים.
עד לאחרונה כמעט ולא קודמו בירושלים פרויקטים מסוג התחדשות עירונית, אולם לפני כשנה קיבלה תוקף תב"ע 10038, תב"ע חדשה שקודמה על ידי עיריית ירושלים, שפתחה צוהר חדש בפני היזמים ושיפרה את הכדאיות הכלכלית של פרויקטים בתחום זה.
עוד ציין צברי כי "מדובר בפרויקט פורץ דרך בעיר ואני שמח שירושלים נפתחה לפרויקטים מסוג זה, כפי שעשו ערים נוספות עד כה, שכן, כאמור, להתחדשות עירונית יש השפעות חיוביות לעיר ולתושביה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חברתית".
חברת צברים ייזום פיתוח והשקעות בע"מ, בבעלות רוני צברי, מקימה פרויקטים שונים ברחבי הארץ לרבות פרויקטים מסוג התחדשות עירונית כמו פרויקט יאפא בשכונת יפו ג'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il