TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Foresight במשא ומתן מתקדם להשקעה בחברת Railsafe


Railsafe עוסקת בתחום המשיק ל- Foresightוהיא מפתחת מערכת ייחודית להתרעה מוקדמת לנהג קטר מפני התנגשות במכשולים על גבי מסילת הרכבת
חברתForesight , העוסקת בפיתוח מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, מודיעה היום על מו"מ מתקדם להשקעה בחברת Railsafe.
Railsafe הוקמה בינואר 2015, ובדומה ל-Foresight , מפתחת מערכת ראשונה מסוגה המבוססת על טכנולוגית עיבוד תמונה. המערכת של Railsafe נועדה לאפשר התרעה מוקדמת לנהג קטר מפני התנגשות במכשולים על גבי מסילת הרכבת, בכל תנאי מזג אוויר ובכל תנאי תאורה אפשריים, וזאת באמצעות שימוש במצלמה תרמית, לזיהוי עצמים במרחק של למעלה מ-1,500 מטר.
מרחק עצירה של רכבת במהירות גבוהה יכול להגיע עד 800 מ' בממוצע ועל כן נדרשת ראיית מכשולים למרחק רב. כאמור, המערכת שמפתחת Railsafe עושה שימוש במצלמות ייחודיות חדות המתאימות לשימוש ביום ובלילה וכן לשימוש באורכי גל ספציפיים המאפשרים למערכת לזהות עצמים עד מרחק של 1500 מ' ויותר וכך להתריע לנהג מספיק מוקדם בפני מכשול.
ל– Railsafe בקשות לפטנטים במס' מדינות (יפן, סין, מדינות אירופה וארה"ב) בגין פתרונות טכנולוגיים הנותנים מענה לבעיית התנגשות רכבות במכשולים על גבי מסילה.
ל-Foresight לא ידוע כיום על מערכות אחרות בעולם אשר מספקות מענה לצורך המיידי של חברות הרכבת למנוע תאונות כתוצאה מהתנגשות רכבת במכשולים על גבי המסילה אשר גורמות לאבדות בנפש, נזק נרחב לציוד וכן עיכובים משמעותיים, וכפועל יוצא מכך גם לנזקים כלכליים כבדים. בארה"ב בלבד מתרחשות כ-2,000 תאונות רכבת מדי שנה.
באירופה בלבד שווי השוק ש – Railsafe פונה אליו מוערך בכ– 30 מיליארד דולר.
כפי שנמסר ל-Foresight, במסגרת מזכר ההבנות בין Railsafe לרכבת ישראל, עתידה Railsafe ליהנות משיתוף פעולה וסיוע של רכבת ישראל בפיתוח המערכת וביצוע ניסויים בה.

Foresight מאמינה כי היותה של Railsafe חלוצה בשוק הצמא לחדשנות ולפתרונות בטיחותיים, וכן הפתרון הטכנולוגי ש-Railsafe מציגה, ממצבים אותה בנקודת פתיחה מצוינת לשוק פתרונות הבטיחות לרכבות ותחבורה בין יבשתית.
חיים סיבוני, מנכ"ל Foresight, ציין "במסגרת האסטרטגיה למיצוב Foresight כחברה מובילה, חלוצה וחדשנית בפתרונות בטיחות לשוק התחבורה, מצאה לנכון החברה להיכנס כמשקיע משמעותי בחברת Railsafe. אנו רואים סינרגיה בין החברות, שתהווה מכפיל כוח ותאיץ את פיתוח המוצר של Railsafe בתחום זיהוי מדויק של אובייקטים ומכשולים בראיה ממוחשבת בשימוש במצלמות תרמיות".
חברת Foresight, הוקמה על בסיס טכנולוגיה מתקדמת שפותחה בחברת Magna B.S.P. הטכנולוגיה מיועדת לתחום הרכב והמערכות אותן תייצר החברה מיועדות למניעת תאונות דרכים. מדובר בטכנולוגיה המבוססת על אלגוריתמים מתקדמים וטכנולוגית תלת מימד, שלהערכת החברה, תספק מענה מדוייק וטוב יותר מן המערכות הקיימות היום בשוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il