TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אסותא מרכזים רפואיים בחרה בקבוצת אלעד לפיתוח אתר אינטרנט חדש


DocAdvisor לדירוג רופאים מומחים
אסותא מרכזים רפואיים השיקה לאחרונה את Docadvisor, אתר לדירוג רופאים מומחים שמיועד לציבור הרחב, אותו הקימה עבורם אלעד מערכות. במסגרת הפרויקט שנערך במספר שלבים כל אחד יכול לצפות בדירוג הרופאים ובחוות דעת שקיבלו מהמטופלים שלהם. היקף הפרויקט, שנמשך מספר חודשים ועלה לאוויר בימים אלו, מוערך בכ-300 אלף ש"ח.

האתר החדש ישרת את כל מי שמתלבט באיזה רופא לבחור או שזקוק לסיוע ולהכוונה בבחירת רופא ומעוניין להסתמך על חוכמת ההמונים ונסיונם של אחרים. באתר ניתן לבצע חיפוש על פי מספר חתכים שונים, ביניהם: התמחות הרופא, אזור גיאוגרפי, שם הרופא, סוג הניתוח, גורם מבטח (קופת החולים או חברת הביטוח אליה המטופל משתייך), וכן ניתן לצפות בתוצאות החיפוש על-פי קריטריונים שונים של מקצועיות, אדיבות, זמינות, הוגנות במחיר ושביעות רצון כללית.

אסותא הוא בית החולים הכירורגי הגדול בישראל, ומדי שנה מבוצעים בו כ- 100 אלף ניתוחים. על אף היותו בית חולים פרטי, מחצית מהשירותים הניתנים בו הם ציבוריים ומרבית המטופלים מקבלים שירותים רפואיים מבית החולים באמצעות הביטוחים המשלימים של קופות החולים או הביטוחים הפרטיים. לאסותא מרכזים רפואיים בתי חולים בחיפה, ראשון לציון, תל אביב ובאר שבע ומרכזים רפואיים נוספים באשדוד וברעננה.

"הרעיון שעמד בבסיס היוזמה הוא לאפשר שקיפות מלאה מול המטופלים, כך שהם יוכלו לבחור את זהות הרופא המטפל שלהם על סמך ניסיונם של אחרים ומידת שביעות הרצון שלהם מהטיפול שקיבלו. לצד זאת, ההערות והביקורות של המטופלים, מאפשרים לנו ללמוד מניסיונם ולשפר את השירות. אלעד מערכות סייעו לנו להגשים את החזון ולהוציא אל הפועל מערכת אובייקטיבית לחלוטין של דירוג רופאים, שאנחנו גאים בה מאוד ומקווים שתצעיד את כל מערכת הבריאות אל עבר השקיפות", מציין שלומי סופ, מנהל שיווק דיגיטלי באסותא.

לדברי אפרת נחמני, מנהלת אגף מובייל באלעד מערכות: "לאלעד מערכות ניסיון רב בתחום הדיגיטל ובדגש על פיתוח מוצרים ופתרונות מוצלחים בתחום הרפואה. אנו שמחים כי אסותא מרכזים רפואיים בחרו בנו לתהליך זה, ובטוחים כי האתר החדש יסייע בשיפור ושדרוג השירות. כעת יוכלו הלקוחות לקבל מידע אודות ההתרשמות הכללית מהרופא, זמינות, מקצועיות, תמחור, אדיבות, ואף להוסיף חוות דעת והערות על שביעות רצונם מטיפולים שעברו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il