TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מאבק בוחני הנהיגה נגד הפיכתם לעובדי קבלן


השביתה נכנסת ליומה ה-26

מחאת בוחני הנהיגה נגד הפרטת מערך המבחנים נמשכת, וגם מחר לא יתקיימו טסטים בכל רחבי הארץ *** ברנרד גרוסמן, יו"ר ועד בוחני הנהיגה: "הבוחנים לא יגררו לרמת מאבק מביישת ומבזה כפי שנוהגים שר התחבורה ומנכ"ל משרדו. אנו מייחלים לסיומו המהיר של המשבר המיותר לטובת כל הצדדים המעורבים בנושא"

שביתת בוחני הנהיגה נמשכת ונכנסת ליומה ה-26. גם מחר (ה') לא יתקיימו מבחני נהיגה בכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת.

מחאת הבוחנים, שהחלה ב-20 במרץ, נערכת בעקבות פרסום המכרז הממשלתי על ידי משרד התחבורה, שמטרתו להפריט את מבחני הנהיגה ולהעביר את הבוחנים להעסקה כעובדי קבלן.

בוחני הנהיגה הם חוד החנית במלחמה במכת תאונות הדרכים וכלי עיקרי לחיזוק הידע וכישורי תלמידי הנהיגה. להפרטת מבחני הנהיגה תהיה השלכה הרסנית על התלמידים שעתידים לעלות על הכביש, ומכאן שתהיה לה השפעה ישירה על רמת הבטיחות של כל נהגי ישראל.

לאחרונה נשמעות הכפשות כלפי הבוחנים השובתים, אותן ההסתדרות דוחה מכל וכל. בוחני הנהיגה הינם נושאי תפקידים בעלי אחריות גדולה אשר להם חשיבות רבה לביטחון הנהגים והבטיחות בכבישי ישראל. בלתי נתפס כי שירות שניתן מטעם המדינה יופרט והעובדים יהפכו לעובדי קבלן.

ברנרד גרוסמן, יו"ר ועד בוחני הנהיגה, אמר היום: "שר התחבורה ממשיך להתעלם מציבור לומדי הנהיגה ומוריהם וממצוקתם, ועד עתה לצערנו ירדו לטמיון כ-28 אלף טסטים. לאחרונה בוחרים השר ומנכ"ל משרדו לפנות כנגד בוחני הנהיגה לדרך של השמצות, הכפשות ופיזור שקרים מעל כל במה. הבוחנים לא יגררו לרמת מאבק מביישת ומבזה כפי שנוהגים השר ומנכ"לו, וימשיכו להיאבק מאבק מכובד וענייני. המאבק נמשך ללא פשרות. הבוחנים מייחלים לסיומו המהיר של המשבר המיותר לטובת כל הצדדים המעורבים בנושא".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il