TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה צפויה להיפתח במגמה חיובית


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו חיובי בשיעור של 0.2%
הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה מעורבת על רקע מגמה מעורבת בשוקי העולם .

שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
הסנטימנט הכללי מעורב אך באופן כללי יציב / נטיה חיובית כל עוד והמדד מעל 2000 +
כאשר ברקע שוב הנפט משתפר ומחכים לראות אם יצליב לפרוץ 43-42 לכיווני 46-45. צריך לפרוץ טווח א בשביל להשלים עוד יעד.

עונת הדוחות
אלקואה ענקית האלומיניום פרסמה אתמול - דוח חלש והיא מגיבה בירידות.היא חלק קטן מאוד מהשוק הכללי ואינה מייצגת אך ידועה כסנונית ראשונה.
השבוע יפרסמו הפיננסיות כגון וולס -פארגו , סיטי גרופ , ג'י פי מורגן ובנק אוף אמריקה.אז נקבל קצת יותר אינדיקציה.

בהיבט הטכני
מסחר בטווח קצר , התגברות העצבנות ומחפשים כיוון והכרעה.לאחרונה כל זינוק מסתיים בהתממשות כנראה יש מוכר גדול ברמות האלו.

טווח קצר :
כרגע מזגזגים בין 2030 + ל 2075 , מלמעלה : רק מעל 2075 טריגר חיובי ויעד פוטנציאל ל 2115-2100 לחיסול נוסף של שורטיסטים.
מלמטה : רק מתחת ל 2030 סיגנל שלילי מינורי , תמיכות לבלימה במצב זליגה 2020+ , 2000, 1980 רמה חזקה במקרה לבלימה במקרה גלישה.

בהיבט הרחב / מגמה
אין שינוי בהערכה הכללית שלי , מעריך שהשוק ימשיך תנודתי בלי מהלך פורץ משמעותי מעל השיאים עם צפי לנסיגה לשפלים ,השוק מדשדש כבר שנה וחצי ולא פורץ שיאים.גם אם יפרוץ ולא ייסוג צפוי להכניס מימוש חזק בהמשך.אסוג מהנחת העבודה השלילית רק מעל טווח 2130-2120.כל עוד ואין פריצת 2075 אין קניה נוחה גורפת ברמות אלו כי השוק בסיכון להתממשות לאור ההתנגדות ברמות אלו.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל ממשיך להיות נתון ללחץ מצד השורטיסטים בזירת המט"ח המקומית ומאיים לשבור מטה. אמש ראינו ניסיון צלילה נוסף לעבר 3.75, שזו הרמה שבה התערב לא מכבר בנק ישראל בניסיון לבלום את התיסוף החד בשקל. בחינה מחודשת של רמת 3.75 תעמיד למבחן את נכונותו של בנק ישראל להתערב במסחר. במידה ובנק ישראל יעמוד מנגד ויבחר לא להתערב, הדבר עשוי לדרבן את השורטיסטים לשבור את הרמה הזו ולהאיץ את הירידה של הצמד לרמות שפל חדשות.

בעולם ראינו ביממה האחרונה התאוששות מסוימת של מדד הדולר, שגם כן נסחר בקרבת רמתו הנמוכה ביותר מאז אוגוסט 2015. ואולם, ההתאוששות הזו נבעה בעיקר מהיחלשות של הין והאירו. עליות השערים והתאוששות מחירי הנפט ממשיכים להגביר את הביקוש למטבעות בעלי התשואה הגבוהה יותר על חשבון הדולר. בשוק החוזים העתידיים מתמחרים כעת רק העלאת ריבית אחת של רבע אחוז ב-2016 וסיכויים של 20% להעלאת ריבית ביוני. היום יתפרסמו בארצות הברית נתוני המכירות הקמעונאיות וגם ספר הבז' של הפד, וטיב התוצאות הכלכליות של דוחות אלה עשוי להשפיע על המסחר בדולר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il