TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ ו- SAP מתכננות פעילות משותפת בהיקף נרחב לתמיכה בארגונים העוברים לעידן הדיגיטאלי


יבמ ו- SAP הודיעו על שורת תוכניות לקידום המודרניזציה של מערכות ותהליכים הפועלים בשירות לקוחותיהם, במגמה להאיץ את המעבר לעידן הכלכלה הדיגיטאלית.
שתי החברות יתמקדו בחדשנות היוצרת ערך חדש באמצעות כלים קוגניטיביים, המשפרים את חוויית הלקוחות והמשתמשים, ובמיוחד ביכולות ייחודיות לתחומי תעשיה ייעודיים. פתרונות אלה ישתלבו בעבודה עם תוכנת SAP S/4 HANA, הזמינה הן בהתקנה באתר הלקוח והן בסביבת ענן.
המשאבים המיועדים למסגרת המיזם המשותף ייפעלו בוולדורף, גרמניה, ובפאלו אלטו, קליפורניה, תוך העמקת השיתוף ארוף השנים בין שתי החברות, ובמגמה להציע תמהיל ייחודי של יכולות מובילות בתחומן בשוק. בנוסף, יציגו יבמ וסאפ פתרונות חדשים במרכזי ההדגמה והחדשנות שלהן, הפרוסים סביב העולם.
יבמ וסאפ צופות כי שיתוף הפעולה החדש ביניהן יקיף פתרונות מבוססי ענן, שיאפשרו הרחבה ומידרוג של פלטפורמת הענן של יבמ באופן שיעמוד בביקושים הבלתי צפויים הנוצרים בתהליך המעבר לכלכלה דיגיטאלית. בנוסף, ישתפו החברות פעולה בבניית פתרונות ענן ייעודיים למגוון תחומי משק ותעשיה, ובהרחבת שירותי הענן של SAP HANA בגרסה לארגונים גדולים, תוך תמיכה בשירותים שוטפים לתחזוקת אפליקציות.
בתחום הפתרונות הפועלים באתר הלקוח, יאפשרו שתי החברות להפעיל מערכים היברידיים ושרתים במרכזי עיבוד נתונים ארגוניים, תוך תמיכה בהפעלת SAP HANA על גבי שרתי Power של יבמ.
יבמ תפתח פתרונות קוגניטיביים לסביבת SAP S/4 HANA, ופתרונות ייעודיים לתחומי משק ותעשיה, שינצלו את העוצמה הגלומה בממשקי תכנות היישומים (API) הקוגניטיביים של יבמ, על מנת לאפשר למשתמשים לקבל החלטות מושכלות יותר ברמת מנהלי התחומים הארגוניים השונים.
חוויית לקוח וחוויית משתמש ברמות שלא היו אפשריות עד כה, תתאפשר בזכות השילוב בין קבוצת החווייה הדיגיטאלית של יבמ (iX), שהיא כיום סוכנות הדיגיטל הגדולה בעולם, קבוצת SAP Global Design, העומדת בין השאר מאחורי הצלחתה של SAP Fiori UX, וקבוצת המסחר והקשר עם לקוחות של SAP.
שירותים משולבים אותם יפתחו יבמ וסאפ יתמקדו במודלים של שירותי ייעוץ משותפים הנשענים על מתודולוגיות מוכחות של שתי החברות. גופי מחקר השוק ומגמות התעשיה של יבמ ושל SAP יגבשו מודל משותף למפת דרכים למעבר לעידן הדיגיטאלי בארגונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il