TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פסגות מפחיתים המלצה לאלביט מערכות על רקע שווי עודף וסכנה למכרז תעש


הפחתת המלצה של אילנית שרף, מנהלת מחלקת מחקר Sell Side בפסגות
הריצה של מניית אלביט מערכות הובילה אותה להיסחר במחיר הגבוה בכ- 11% ממחיר היעד שלנו לאחר שעדכנו אותו בשבוע שעבר כלפי מעלה. העלייה החדה שנרשמה במנייה לאורך התקופה האחרונה נובעת בעיקר להערכתנו מהערכות כי אלביט מערכות צפויה לסיים את הליך הרכישה של תע"ש.
דיווחים מהבוקר מעלים חששות כבדים לגבי השלמת המהלך. אנו מפחיתים המלצה על רקע ההתפתחויות האחרונות ובעיקר לנוכח העובדה כי המנייה נסחרת מעל השווי הכלכלי המוערך על ידינו.
נציין כי על פי הפרסומים האוצר עשוי להודיע עשוי להודיע בימים הקרובים על הפסקה סופית של המכרז למכירת תע"ש וביטול ההליך.
ביטול ההליך נובע, עפ"י הפרסום, מהעברה של מסמכים נוספים ממשרד מבקר המדינה ליועץ המשפטי לממשלה, בנוגע למוערבות של מנהל רשות החברות, אורי יוגב הנוגעים ישירות במכרז תעש. עפ"י הדיווחים, במוקד החומרים שהועברו: הערכות שווי שנעשו לתעש, הערכות שווי שלפי החשד בוצעו על ידי מעריכי שווי לחברות אחרות גם עבור חברות שהיו קשורות בעבר ליוגב וכן ניגודי עניינים נוספים שנגעו לעצם מכרז תעש.
הערכות כרגע שהמסמכים הועברו לבקשת היועץ המשפטי לממשלה ולכן מדובר בבדיקה שעשויה להביא להפסקת המכרז.
אלביט מערכות נותרה בתהליך המתמודדת היחידה במכרז לרכישת תע"ש. הערכות הן כי אלביט מערכות מוכנה לשלם כ- 1.6 מיליארד ₪, בטווח התחתון של הערכות המוקדמות שהיו בטווח שבין 1.5 ל- 3 מיליארד ₪.

שורה תחתונה: נזכיר כי אלביט פרסמה דוחות טובים לפני מספר ימים. על אף החולשה בברזיל אלביט מערכות הציגה צמיחה נאה בהכנסות גם ברבעון הרביעי ובכלל בשנת 2015 לנוכח צמיחה במגזרים גיאוגרפיים אחרים בהם היא פועלת. הפריסה הגיאוגרפית ומגוון המוצרים שהחברה מציעה ללקוחותיה שוב מוכיחים את הגמישות שיש לחברה ואת היכולת שלה לאזן ולהביא לצמיחה מידי שנה ולשפר את הרווחיות התפעולית. על רקע אלו העלנו את מחיר היעד.
המשך העליות במנייה המבוססות להערכתנו על הצפי לזכייה במכרז תעש שסיכוייו מתמעטים ככל הנראה באופן משמעותי, לצד שווי עודף מול השווי הכלכלי שלנו לחברה, מובילים אותנו להפחית את ההמלצה למנייה. במידה ויחולו שינויים נוספים בנוגע לתע"ש, אנו נשקול את המלצתנו שוב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il