TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ראשון לציון: בעקבות אישור תכנית מתחם האלף בעלי הקרקעות נערכים לבנייה במקום


לאור אישור תכנית מתחם האלף על ידי המועצה הארצית לתכנון ובנייה הודיעו החברות כהן פליקס ונדל"ן-נדל"ן המחזיקות בכ - 350 יחידות קרקע במתחם, כי הן נערכות לקידום הבנייה במקום.
עוד בשנת 2008 החלו החברות לרכוש יחידות קרקע באזור וכיום הן מחזיקות בכ- 350 יחידות קרקע כששחלקם נמכרו למשקיעים פרטיים. כעת יפעלו החברות לקידום הבניה הן ביחידות הקרקע שבבעלות המשקיעים והן במסגרת ייזום פרויקטים עצמאיים שיוקמו על יחידות הקרקע שבחזקתן. על פי ההערכות דירת 4 חדרים תימכר בסכום של כ- 2 מיליון שקל ו- 5 חדרים בסכום של כ- 2.4 מיליון שקל.

שי מוגרבי מנכ"ל משותף ובעלים בחברת נדל"ן-נדל"ן שבשותפות עם חברת פליקס כהן ציין כי "אנו מברכים על אישור התוכנית, בשנים האחרונות משקיעים רבים ראו את פוטנציאל בהשקעה במתחם וחלקם רכשו את יחידות הקרקע בסכומים של כ- 180 אלף ₪ ליחידת קרקע לדירה, כיום ערך הקרקע עלה במאות אלפי שקלים". מלבד שטחי המגורים החברות מחזיקות גם ב- 6,500 מ"ר בחלק המסחרי שצמוד ל- YES פלאנט. בחברה צופים כי מתחם האלף צפוי להפוך לאחד ממתחמי היוקרה החדשניים והגדולים בגוש דן.

אישור תכנית מתחם האלף על ידי עיריית ראשון לציון ניתן לאחר שהמועצה הארצית לתכנון ובנייה דחתה את הערר של עיריית בת ים נגד התכנית. התכנית כוללת הקמת מתחם עסקים ומגורים רחב היקף במערב העיר הכולל 1.7 מיליון מ"ר שטחי תעסוקה ו-5,500 יחידות דיור.

המתחם מהווה את עתודת הקרקע המשמעותית ביותר לפיתוח העיר, הנהנה מיתרון מיקום מובהק בהיותו סמוך לתחנת רכבת משה דיין על קו תל אביב אשדוד, לקווי רכבת קלה עתידיים, נגישות לכבישים ארציים (20 ו – 431 המגיע ישירות למתחם), בסמיכות לשני צירי הרוחב העיקריים של ראשון לציון – שדרות משה דיין / רחבעם זאבי ושדרות רבין, וכן בשל קרבתו לחוף הים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il