TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלובל כנפיים ברכישה אסטרטגית – הגדולה בתולדותיה


השלימה עסקת ליסינג בעלות כוללת של כ-88 מיליון דולר לרכישת מטוס מדגם איירבוס 330-200, החדיש ביותר בצי
תקופת החכירה ל-Virgin אוסטרליה הינה עד שנת 2024 – הרחוקה ביותר כיום
סך התקבולים הצפויים מסך הסכמי החכירה של הקבוצה בשנים הבאות – כ-246 מיליון דולר
סידני סלסקי, מנכ"ל גלובל כנפיים ליסינג: "מעבר לתרומה המשמעותית של העסקה לזרם ההכנסות הצפוי של החברה, מדובר בחדירה לטריטוריה חדשה וללקוח איכותי – חברת התעופה השנייה בגודלה באוסטרליה"
גלובל כנפיים ליסינג, מקבוצת כנפיים אחזקות, ממשיכה בצעדי ההצטיידות האסטרטגיים לחידוש והרחבת צי המטוסים, ומודיעה על השלמת עסקת ליסינג לרכישת מטוס החדיש והיקר ביותר בצי, זאת בהמשך לדיווח החברה מיום 29 בנובמבר, 2015.

העלות הכוללת של רכישת המטוס החדיש מסתכמת לסך של כ-88 מיליון דולר. על פי הסכם החכירה, צפויים התקבולים מדמי החכירה המשולמים על ידי החוכרת להסתכם לסך של כ-83 מיליון דולר. התקבולים הצפויים מסך הסכמי החכירה של גלובל כנפיים ליסינג בשנים הבאות, כולל עסקה זו, מסתכמים לסך של כ-246 מיליון דולר, מתוכם סך של כ-168 מיליון דולר עד סוף מרץ 2020.

המטוס, מדגם איירבוס 330-200 משנת ייצור 2012, הינו הצעיר והחדיש ביותר בצי ומוחכר לחברת התעופה Virgin אוסטרליה, לתקופה המסתיימת במהלך שנת 2024 – תקופת החכירה הרחוקה ביותר כיום, בדמי חכירה קבועים המשולמים מדי חודש מראש.

בנוסף לדמי החכירה, תפקיד החוכרת בידי הקבוצה, מדי חודש, רזרבות לשיפוץ בגין השימוש במטוס בחודש הקודם.

העסקה מבוצעת באמצעות רכישת חברה ייעודית אנגלית אשר מחכירה את המטוס לחוכרת ואשר במועד ההשלמה הינה הבעלים של המטוס. החוכרת העמידה לטובת החברה והחברה הייעודית פיקדון שאינו נושא ריבית בגובה 2 חודשי דמי חכירה, כביטחון לעמידתה בהתחייבויותיה על פי הסכם החכירה, אשר יוחזר לה בתום תקופת החכירה.

מכלל עלות העסקה מומן סך של 40 מיליון דולר באמצעות הלוואה Recourse שנטלה הקבוצה מבנק זר. יתרת העסקה מומנה מתמורת הנפקת אגרות החוב (סדרה ב') של החברה בסך של כ-30 מיליון דולר שהונפקו בחודש נובמבר 2015 וייפדו סופית בשנת 2024, וכן מאמצעיה העצמיים של הקבוצה ומהפקדות החוכרת.

לאחר ביצוע עסקה זו, ימנה צי המטוסים של הקבוצה 17 מטוסי סילון (11 מטוסי איירבוס ו-6 מטוסי בואינג) אשר 16 מהם מוחכרים ל-11 חברות שונות בעשר ארצות על פני שש יבשות שונות.

סידני סלסקי, מנכ"ל גלובל כנפיים ליסינג, מסר: "אנו גאים להודיע על השלמת העסקה הגדולה בתולדותינו לרכישה והחכרת מטוס בודד, הן בהיקפה הכספי והן בהיקף התקבולים הצפויים, בסך כולל של כ-83 מיליון דולר. מעבר לתרומה המשמעותית של העסקה לזרם ההכנסות הצפוי של החברה בשנים הבאות, מדובר בחדירה לטריטוריה חדשה וללקוח איכותי – חברת התעופה השנייה בגודלה באוסטרליה. זהו צעד חשוב במימוש תכניתנו האסטרטגית לחידוש והרחבת צי המטוסים, המעיד על יכולתנו לבצע עסקאות איכותיות ומורכבות בזכות הניסיון והאיתנות הפיננסית של החברה ואמון המשקיעים בפעילותנו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il