TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מידרוג הודיעה על הותרת דירוג האיתנות הפיננסית של כלל ביטוח בדירוג Aa1 באופק יציב


דירוג ההנפקה מתייחס לטיוטת דוח הצעת המדף ומבנה הצעת הרכש, בהתבסס על נתונים שנמסרו למידרוג עד ליום 23 במרס 2016.
ועדת הדירוג של מידרוג בע"מ החליטה על הותרת דירוג האיתנות הפיננסית (IFSR) של כלל חברה לביטוח בע"מ (להלן: "החברה") בדירוג Aa1.il, באופק יציב ואת דירוג כתבי ההתחייבויות הנדחים (סדרות א', ב', פרטית 1 ופרטית 2) בדירוג Aa2.il(hyb) ודירוג כתבי ההתחייבות הנדחים (סדרות ג', ו' ט' ו-י') בדירוג Aa3.il(hyb), באופק יציב.
כמו כן, ועדת הדירוג של מידרוג בע"מ אישרה דירוג של Aa3.il(hyb) באופק יציב למסגרת גיוס כתבי התחייבויות נדחים (הון משני מורכב) בסך של עד 750 מיליון ₪ ע.נ. שבכוונת כללביט מימון בע"מ, חברה בת בבעלות מלאה של החברה, לגייס, בדרך של הרחבת סדרה קיימת המחליפה חוב קיים בהיקף זהה.
דירוג ההנפקה מתייחס לטיוטת דוח הצעת המדף ומבנה הצעת הרכש, בהתבסס על נתונים שנמסרו למידרוג עד ליום 23 במרס 2016. למידרוג הזכות לדון שנית בדירוג ולשנות את הדירוג שניתן, בהתאם לשינוי במבנה ההנפקה, ככל שיבוצע.
מידרוג עוקבת אחר הדירוגים הניתנים על ידה. על כן, הנכם מתבקשים להעביר למשרדי מידרוג כל מידע המסייע למעקב אחר הדירוג, לרבות פרטים אודות שינויים מהותיים במידע שנמסר למידרוג לקראת הדירוג וכן כל תיקון, הוספה או שינויים שנעשו בתיעוד שהוצג למידרוג ושנסקר על ידה.
דרוגים הנעשים על ידי מידרוג הנם בגדר חיווי דעה ואין הם מהווים המלצה לרכישה, למכירה או להחזקת אגרות חוב, ניירות ערך אחרים או מסמכים מדורגים אחרים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il