TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת עזריאלי ממשיכה להתרחב בתחום הדיור המוגן


חתמה על הסכם לרכישת "אחוזת בית" רעננה תמורת 55 מיליון ש"ח
מדובר בפרויקט החמישי שבבעלות רשת PALACE שהקימה הקבוצה, המצטרף לפרויקטים בתל אביב, ראשון לציון, מודיעין ולהבים
דנה עזריאלי, יו"ר הקבוצה: "רכישת אחוזת בית, כמו גם הזכייה במכרז בראשון לציון בשבוע שעבר, מהוות יישום של הראייה האסטרטגית של הקבוצה, הכוללת התרחבות בתחום הדיור המוגן, שהינו מנוע צמיחה נוסף לפעילות הנדל"ן המניב. הביקוש בתחום הדיור המוגן הולך וגדל ואנו מעריכים כי איתנותה הפיננסית של הקבוצה, הניסיון הניהולי שלנו והפריסה הארצית של נכסי הקבוצה יתרמו רבות לפעילות זו. כמו בכל תחומי פעילותה העסקית של הקבוצה, תחום פעילות זה מובל על-ידי אנשי המקצוע הטובים בענף מתוך מטרה להפוך לשחקן משמעותי, אמין ויציב בתחום"

קבוצת עזריאלי הודיעה היום, ה', על רכישת 100% מניות "אחוזת בית" ברעננה בסכום של כ- 55 מיליון ש"ח. התמורה משקפת שיעור תשואה של 8.5%-8.75% לדיור המוגן ו-7.8% למסחר.
לאחוזת בית הון עצמי ליום 30.09.2015 בהיקף של 98.5 מיליון ₪ ונדל"ן להשקעה בשווי הוגן של כ-550 מיליון ₪. לחברה סדרת אג"ח (סדרה א') בהיקף של כ-180 מיליון ₪ ע.נ הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב.
אחוזת בית, הוא מתחם דיור מוגן ותיק ומוכר הממוקם בדרום-מערב רעננה, בסמוך לכביש 531 ולתחנת הרכבת המתוכננת רעננה-מערב, המתפרש על קרקע של 15 דונם בשטח בנוי של כ-29,000 מ"ר ועוד 4,500 מ"ר שטחי מסחר. הבית כולל 335 יחידות דיור בתפוסה של 80%-90% ו-2 מחלקות סיעודיות.
רכישת אחוזת בית מצטרפת לעסקה נוספת שביצעה עזריאלי בשבוע שעבר במסגרתה זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע לבניית 250 יח"ד דיור מוגן בשכונת הרקפות בראשון לציון תמורת כ-26 מיליון שקל ובנוסף הוצאות פיתוח בהיקף של כ-22 מיליון ש"ח. שטח הפרויקט הצפוי יתפרש על פני שטח של כ- 30,000 מ"ר מתוכם כ-3000 מ"ר שטח מסחרי. הפרויקט ממוקם בשכונת הרקפות במזרח ראשון לציון בסמוך לשכונת שיכון מזרח והמחנה הצבאי צריפין. שכונת הרקפות היא הראשונה מבין ארבע שכונות חדשות הצפויות להיבנות בשנים הקרובות בעיר וצפויה להכיל כ-1,500 יחידות דיור.
תחום הדיור המוגן הוגדר על ידי הקבוצה כמנוע צמיחה חדש, בין היתר, על רקע מגמת העלייה בתוחלת החיים והמחסור הקיים בבתים חדשים ואיכותיים המנוהלים בסטנדרטים גבוהים. בהתאם לכך, הובילה הקבוצה מספר מהלכים מרכזיים, בהובלתה של היו"ר דנה עזריאלי, במסגרתם הקימה את רשת PALACE שתנהל תחתיה את כלל הפרויקטים בתחום.

הרשת כוללת היום 3 פרויקטים ברחבי הארץ הכוללים את בית PALACE תל אביב שנרכש על ידי הקבוצה לפני כשנה בכ-270 מיליון שקל, הממוקם ברחוב ויצמן בסמיכות לבית החולים איכילוב בתל אביב, בשטח כולל של כ- 30,000 מ"ר. הבית כולל שני מבנים בהם 231 יחידות דיור בתפוסה של 100% ו-4 מחלקות סיעודיות. כמו כן, החלה הקבוצה בשיווק פרויקט הדיור המוגן הראשון בעיר מודיעין שנמצא בעיצומו ובימים אלה מתחילה בשיווק פרויקט הדיור המוגן בלהבים.

פרויקט הדיור המוגן במודיעין צפוי לכלול כ- 240 יחידות דיור מוגן, אגף סיעודי הכולל כ- 72 מיטות סיעודיות וכ- 60 יחידות דיור תומך, בשטח כולל של כ- 35,000 מ"ר. בלהבים נערכת הקבוצה להקים כ- 360 יחידות דיור מוגן וכ- 72 מיטות באגף סיעודי, בשטח כולל של כ-44,000 מ"ר.

בדומה לגישת הקבוצה בתחום הנדל"ן המניב, גם בתחום זה מתכננת הקבוצה להציע כתובת אמינה ואיכותית לבני הגיל השלישי שתאפשר לו לנהל חיי עצמאות בסביבה תומכת. כך למשל בכל בית דיור מוגן של הקבוצה ניתן יהיה למצוא מרכז תרבות ובילוי, חדרי כושר, בריכת שחיה, שירותי רפואה ושירותים קהילתיים נרחבים לרבות חוגים ופעילויות העשרה ייחודיות.

רשת PALACE דיור מוגן מנוהלת על ידי מר יורם בן פורת, לשעבר מנכ"ל רשת "מגדלי הים התיכון" אותה פיתח להיות רשת דיור מוגן משמעותית בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il