TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינסוליין מינתה ליו"ר את דורון בירגר: לשעבר נשיא ומנכ"ל אלרון ויו"ר גיוון אימג'ינג


לבירגר ניסיון עסקי עשיר בהובלת חברות מכשור רפואי ומסחור הטכנולוגיה שלהן כמו גם הכרות מעמיקה עם שוק ההון
אינסוליין (ת"א: אנסל) מינתה את דורון בירגר, נשיא ומנכ"ל אלרון לשעבר, ליו"ר הדירקטוריון
בירגר כיהן כנשיא ומנכ"ל אלרון במשך 7 שנים, וכן כיהן כיו"ר גיוון אימג'ינג.

"אני רואה בהוכחות הקליניות בקרב מאות חולים בסיס רחב לשיתופי פעולה ואפשרויות מגוונות למסחור הטכנולוגיה, ומשוכנע כי ניתן למנף את הפלטפורמה שפיתחה החברה גם לתחומים נוספים ולתרופות המוזרקות באופן תת עורי – שוק פוטנציאלי המהווה הזדמנות עסקית משמעותית עבור אינסוליין", אמר דורון בירגר, יו"ר אינסוליין הנכנס.

· אינסוליין (ת"א: אנסל), העוסקת במחקר, פיתוח ושיווק טכנולוגית ה-ISTS לשיפור האפקטיביות של תרופות במתן תת- עורי, אשר פיתחה והחלה בשיווק מכשור רפואי לשיפור יעילות הטיפול באינסולין, מודיעה כי דירקטוריון החברה מינה את מר דורון בירגר ליו"ר הדירקטוריון של החברה. המינוי ייכנס לתוקפו בתאריך 23.3.2016.
· מר בירגר מילא ב-15 השנים האחרונות תפקידי יו"ר, נשיא ומנכ"ל בחברות ציבוריות ופרטיות בישראל, לפניהן שימש במספר רב של תפקידי ניהול בכירים בחברות עסקיות.
· בירגר מעורב בשנים האחרונות כיו"ר וכדירקטור במספר חברות טכנולוגיות, פרטיות וציבוריות, בעיקר בתחומי המכשור הרפואי. לפני כן, כיהן כנשיא ומנכ"ל חברת אלרון במשך 7 שנים, וכיו"ר ולאחר מכן כדירקטור בחברת גיוון אימגינג ובחברות רבות מקבוצת אלרון.
· דורון בירגר הינו בעל תואר ראשון ושני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

אינסוליין מדיקל פיתחה את טכנולוגיית הטיפול והייצוב של אזור ההזרקה (ISTS) אשר יושמה ראשית ובהצלחה על אינסולין לזמן ארוחות, באמצעות שימוש במכשיר ה - InsuPad, אשר קיבל את אישורי ה- CE, ה - CE הקנדי, TGA האוסטרלי ואמ"ר בישראל. בארה"ב החברה הגיעה להבנות עם ה-FDA על תהליך רגולטורי של 510(k)de-novo, בכפוף למידע נוסף לגבי השפעת המוצר על האינסולין. החברה בודקת שיתופי פעולה עם חברות תרופות וחברות המפתחות מוצרים למתן תרופות בכדי להחיל את טכנולוגיית ה - ISTS על תרופות אחרות הניתנות תת-עורית, כולל אינסולין ארוך טווח.

תמונתו של דורון בירגר, יו"ר אינסוליין הנכנס.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il