TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי.טי.ויו מדווחת על תוצאות שנת 2015


שיא במכירות השנתיות שהסתכמו לכ-7.7 מ' ש"ח , גידול של כ-31%
• שיא מכירות רבעוניות של כ- 2.4 מ' ש"ח נרשם ברבעון הרביעי
• התקדמות מהירה בפעילות המכירה הישירה בארה"ב
• מכירות ישירות ב-14 בתי חולים בארה"ב ובכ-60 בתי חולים נוספים המוצר נמצא בבחינה , למועד פרסום הדו"ח

ביל אדלמן, מנכ"ל אי.טי.ויו: "אנו מרוצים מהמשך מגמת הצמיחה שבאה לידי ביטוי בשיפור של כ-31% במכירות השנתיות כמו גם מתוצאות הרבעון הרביעי של שנת 2015 הכוללת מכירות שיא עבור החברה, המשקפות גידול של כ- 26% לעומת רבעון השיא הקודם של החברה. החברה השקיעה בהקמת מערך מכירות ישיר בארה"ב אשר סייע למכירות ב-14 בתי חולים, כשחלק גדול מאותם בתי חולים כבר ביצעו רכישות חוזרות של מוצרי החברה. כמו כן, כ-60 בתי חולים נוספים בארה"ב נמצאים בשלבים שונים של בחינת מוצרי החברה. אנו מאמינים שהשקעה זו תסייע בבניית מנוע צמיחה משמעותי של החברה להגדלת נתח המכירות בשוק האמריקאי כבר במהלך שנת 2016 ולשיפור ברווחיות הגולמית. אין ספק כי התוצאות החיוביות במחקרים הקליניים האחרונים אשר בחנו את מוצרי הדגל של ETView סייעו אף הן לחיזוק מיצובה של החברה ומוצריה אל מול האלטרנטיבות הקיימות בשוק הן מבחינת יעילותם, בטיחותם והעלויות הכרוכות בפרוצדורות בידוד ריאתי."

שיא בהכנסות השנתיות של החברה אשר הסתכמו לכ-7.7 מ' ש"ח, גידול של כ-31.25% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרבעון הרביעי אף הוא מציג שיא בהכנסות עם מכירות של כ-2.4 מ' ₪, גידול של כ-26.3% לעומת הרבעון המקביל, שהיווה אף הוא רבעון שיא. הגידול במכירות נובע מהמשך הגידול בהכנסות החברה באירופה, מהמזרח הרחוק (בעיקר בגין מכירו למפיץ החברה בסין) ובארה"ב שם פועלת החברה למכירה ישירה של מוצריה לבתי חולים באמצעות צוות המכירות של החברה.


הרווח הגולמי השנתי הסתכם לכ-3 מיליוני שקל, שיעור של כ-38.3% מהמכירות זאת לעומת רווח גולמי של כ-2.2 מיליוני שקל בתקופה מקבילה, שהיווה כ-37.1% מהמכירות. השיפור בשיעור הרווחיות הגולמית נובע מהגידול במכירות בארה"ב המגלמות שיעורי רווחיות גבוהים לאור אסטרטגיית המכירה הישירה ומקוזז בחלקו משחיקת מחירי החברה בשוק האירופי בשל ירידת שער האירו.

הוצאות שיווק ומכירה בשנת 2015 הסתכמו לכ-5.6 מיליון שקל, לעומת הוצאה בסך של כ-2.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהוצאות השיווק והמכירה נובע בעיקר בגין הרחבת צוות המכירות הישיר של החברה ופעילויות שיווק שנעשות בארה"ב.

ההפסד התפעולי של החברה בשנת 2015 הסתכם לכ-9 מיליון שקל לעומת כ- 7.5 מיליון שקל אשתקד. הגידול בהפסד התפעולי נובע בעיקר מהגידול בהוצאות בגין הרחבת צוות המכירות של החברה בארה"ב.

מכירות ישירות של מוצרי החברה לבתי חולים בארה"ב:
נכון למועד פרסום הדוח בוצעו מכירות ישירות של מוצרי החברה ל-14 לבתי חולים בארה"ב, מהם שני בתי החולים המובילים בארה"ב ובעולם בתחום החקר והמלחמה בסרטן. כמו כן, מוצרי החברה נמצאים בשלבי בחינה שונים בכ-60 בתי חולים נוספים ברחבי ארה"ב.
נכון למועד הדוח לחברה 5 אנשי מכירות בארה"ב, אשר פועלים במספר אזורים אסטרטגיים קריטיים לפעילות הקבוצה מאופיינים בבתי חולים בעלי מספר פרוצדורות גבוהה ובנטייה לאימוץ מהיר של טכנולוגיות מתקדמות. נכון למועד הדוח, נמכרו מוצרי החברה 14 בתי חולים בארה"ב (טקסס, פלורידה, קליפורניה, ניו-יורק וג'ורג'יה) באופן ישיר, ביניהם בית החולים הידועים והמובילים בתחום מחלות הסרטן MD Anderson ו- Memorial Sloan-Kettering. כמו כן החברה דיווחה לאחרונה על מכירה הזמנה ראשונה מבית החולים Naval Medical Center San Diego שהינו מרכז רפואי של הצי האמריקאי.

הסכם הפצה בלעדי ל-ETView בשוויץ: התחייבות לרכישות מינימום בהיקף של מאות אלפי שקלים כבר בשנה הראשונה להסכם.
בתחילת חודש נובמבר חתמה על הסכם הפצה בלעדי לשיווק מכשירי ה-VivaSight™, עם חברת MK-Med AG Medizintechnik שתשמש כמפיץ הבלעדי בשוויץ לתקופה של שנתיים. המפיץ התחייב לבצע רכישות בכמויות מינימום של מאות אלפי שקלים כבר בשנה הראשונה להסכם.
בנוסף החברה חתמה הסכם הפצה בלעדי עם חברת Pharmamed-Mado להפצת מוצרי החברה בסלובניה לתקופה של שנתיים.

ניסוי קליני בבית חולים רמב"ם: בחודש יולי 2015 התפרסמו תוצאות ניסוי שנערך על ידי ד"ר מיכל ברק וצוות של שלושה מרדימים נוספים במגזין הרפואי - Anesthesia, שהינו מגזין מוביל וחשוב בתחום רפואת ההרדמה. מתוצאות המחקר עולה כי משך ביצוע פרוצדורת ההנשמה (Intubation Time) החציוני בשימוש במוצר החברה, VivaSight™ DL, היה קצר בכ- 80% מאשר משך ביצוע פרוצדורת ההנשמה החציוני בקבוצת הביקורת (שימוש בצינור הנשמה דו-קני סטנדרטי ללא מצלמה, בשילוב עם ברונכוסקופ). כמו כן, בשימוש במוצר החברה לא היה צורך באף אחת מהפרוצדורות בשימוש בברונכוסקופ (דבר שעשוי להעיד על חסכון ניכר בעלויות ביצוע הפרוצדורות).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il