TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה צפויה להיפתח במגמה חיובית


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו חיובי בשיעור של 0.4%
הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה חיובית על רקע מגמה שורית בשוקי העולם .

שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
אני ממשיך באותה דיעה שהמהלך העולה הזה יסתיים בנסיגה דרומה ולא בפריצה ומהלך רחב מעל השיאים.
הנחת העבודה הזאת בתוקף כל עוד ולא פורצים את אזור השיא ( 2130 במדד).תיזמון לא ברור אך סביר להניח שאם יגיע היפוך וגל שלילי אז עשוי להתפתח
כזה באפריל או מאי.נבחן גם את צורת הסיום של חודש מרץ ( אם בשיא / בקודקוד או נמוך מכך. )

לאחרונה יש שקט רציף מגורמים שהיו טריגרים שליליים בירידות ינואר,כגון סקטור הנפט , סין , בנקים באירופה וכדומה.הטרור קצת חזר אך כל עוד ואירועים חריגים וחד פעמיים סביר שההשפעה תהיה בהתאם ולא מקיפה.

מנכ"ל מט"ח 24 דוד מסיקה: "זירת המט"ח המקומית עדיין חווה ירידות מטה בגזרת הדולר-שקל וזה לאחר ירידות אגרסיביות של הדולר אל מתחת החסם של 3.85 ש"ח.
על אף שנראה כי יהיה תהליך מתבקש וטבעי של הדולר בתהליך תיקון טכני מעלה לאחר ירידות אלה, עדיין הדולר לא אמר את מילתו האחרונה בנפילה. השווקים כעת נמצאים בתקופה פסיכולוגית, בהן קיימות הפוגות לנטילת אוויר לנשימה מצד הסוחרים וכך בהתאם הדבר מקרין על התנהגות הדולר אל מול המטבעות בעולם ובזירה המקומית בפרט.
מתחילת החודש רשם הדולר נפילות חדות אל מול השקל במעל 1.3%. מאידך, פתיחת המסחר שהחלה אמש, כן נתנה אור ירוק קל לתיקונים מינוריים מעלה. המגמה הנראית לעין עדיין תצביע על על שוק נוטה מטה בפעולות המטבע אך כל עוד לא יחצה וינגוס בחסם הפסיכולוגי של מתחת 3.8000 ש"ח, העליות בטווח הבינוני לא יאחרו להגיע.
בגזרת מטבע היורו- המסחר באירו דולר ננעל אתמול בירידה נוספת אותה מקטלגים כתיקון טכני בר חלוף ותנוצל בפעולות המשקיעים לצורך הגדלת החשיפה לעסקאות פרו אירו והימור על חידוש העליות."

המלצות השקעה שבועיות של הראל פיננסים:
מניות – חוזרים לחשיפה מלאה לאפיק
בסיכום שבועי עולה כי השוק האמריקאי בלט בעוצמתו מבין השווקים המפותחים, בין היתר הודות לחולשת הדולר המסייעת לחברות. מנגד, השוק שבלט בחולשתו היה יפן, בעיקר בגלל שהין התנהג בעוצמה חזקה יחסית והנתונים הכלכליים לא היו טובים. ואולם, העליות החדות ביותר היו בשווקים מתעוררים, על רקע עליית הנפט ומחירי הסחורות שתרמה גם להתחזקות של המטבעות שלהן. הבורסה בברזיל עלתה בכ 40% (כולל התחזקות המטבע) והבורסה הרוסית עלתה 18% (כולל מטבע). בתחילת השנה המלצנו למי שמסוגל להתמודד עם התנודתיות ליצור חשיפה מוגבלת בתיק ההשקעות לשווקים אלה (כתחליף לחשיפה לשווקים כמו יפן) וההמלצה הזו עדיין בעינה, אך רמת התנודתיות שלה תישאר גבוהה.

בעוד כשבועיים תיפתח בארה"ב עונת הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון של 2016 ומעניין יהיה לראות כיצד החברות התמודדו עם השינויים בשוק. מניתוח סקטוריאלי של ביצועי המגזרים השונים מתחילת השנה עולה כי האפיקים שהניבו ביצועים טובים בתקופה האחרונה שייכים בעיקר לסקטור הטכנולוגיה (מניות הענן) ומניות הריט (המשתייכות לסקטור הפיננסים) שהגיבו לדחיית הצפי של הפד לעליית ריבית ולהאטת קצב העליות. סקטור האנרגיה בולט כמובן בביצועים טובים הודות לזינוק במחירי הנפט והסחורות.

סקטור שבולט בחולשתו ומשפיע גם על מדדי השוק המקומי הוא התרופות. האפיק הזה הניב תשואה שלילית של 6% מול שוק המניות האמריקאי מתחילת השנה כאשר הסיבות לכך רבות וכוללות תמחור יחסית גבוה (אחרי ביצועים חזקים בשנים האחרונות) וחששות מאפשרות בחירתה של הילארי קלינטון לנשיאת ארה"ב (בעיקר בשל הרפורמה במחירי התרופות שהיא מדברת עליה). מה שעומד לזכות הסקטור זה התמחור שנראה יותר אטרקטיבי. משקלן הגדול של מניות התרופות במדדים (טבע, פריגו ומיילן שמשקלן בת"א 25 ובת"א 100 גבוה) יוצר העדפה לחשיפה למניות השוק המקומי באופן סלקטיבי באמצעות בחירה ישירה או קרנות נאמנות.

הביצועים החיוביים של השווקים בחודש האחרון יחד עם צעדי הבנקים המרכזיים מחזירים אותנו לחשיפה כמעט מלאה לאפיק המנייתי. מי שנוקט בגישה של בחירה סלקטיבית של מניות בשוק המקומי (כלומר יכול לנטרל או להקטין חשיפה למניות התרופות) יכול לשמור על חשיפה של 50% לשוק המקומי והשאר לחו"ל. ארה"ב ואירופה ממשיכות להחזיק בנתח המרכזי מחוץ לישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il