TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תגובת פסגות לדוחות אלביט מערכות: צמיחה במכירות ועלייה ברווחיות התפעולית


תגובת אילנית שרף, מנהלת מחלקת מחקר Sell Side בפסגות לדוחות אלביט מערכות. נשארים בהמלצת החזק, מעלים את מחיר היעד
המכירות של אלביט מערכות לרבעון הרביעי צמחו ב- 4.3% ל- 886.6 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי עלה ל – 28.6% בהשוואה ל- 27% והוביל לשיפור גם בשולי הרווח התפעולי. הרווח התפעולי הסתכם ב- 78 מיליון דולר בהשוואה ל- 64.3 מיליון דולר ברבעון המקביל, כ- 8.8% מהמכירות בהשוואה ל- 7.6%. העלייה ברווחיות הגולמית לא באה לידי ביטוי באופן מלא ברווח התפעולי המדווח נוכח עלייה בשיעור הוצאות המכירה והשיווק הנהלה וכלליות שקוזזו באופן חלקי על ידי הירידה בהוצאות המו"פ.

מכירות: הצמיחה במכירות הרבעון הרביעי נבעה מצמיחה שנרשמה בשלוש המגזרים העיקריים שלה: מגזר מערכות מוטסות צמח ב- 7.3%, מערכות יבשה ב- 7% ו- C4I (תקשו"ב ובקרה) צמח ב- 3.5%, ביחס לרבעון המקביל אשתקד. במגזר האלקורו-אופטיקה נרשמה יציבות ברבעון הנוכחי בהשוואה לרבעון המקביל.

במגזרים הגיאוגרפיים נרשמה נרשמה צמיחה חדה בישראל ובאירופה שהסתכמה ב- 22.4% ו- 12.1% בהתאמה. באסיה פאסיפיק נרשמה צמיחה של 6% ובצפון אמריקה נרשמה צמיחה מתונה שהסתכמה ב- 1.8% . לרעה בלטה ברזיל, אחד מאזורי הצמיחה של החברה, עם צמיחה שלילית של 28% ברבעון הרביעי (בדומה לכל 2015).

צבר הזמנות ויחסBook to bill : המשך עלייה בצבר ההזמנות, גם ביחס לרבעון הקודם (2.6%) וגם ביחס לרבעון המקביל (4.8%) ל- 6.564,שיא כל הזמנים. 68% מהצבר מיועד ללקוחות מחוץ לישראל וכ- 68% מהצבר מיועדים לביצוע במהלך השנים 2015-2016 . ב- 12 החודשים האחרונים סך ההזמנות המצטבר היה גבוה ועלה מעל למיליארד דולר ברבעון הרביעי ויחס ה- Book to bill נשמר מעל 1 מהמכירות.

תזרים: החברה יצרה תזרים מפעילות שוטפת של כ- 435 מיליון דולר בהשוואה לתזרים מפעילות שוטפת של 178 מיליון דולר, הגידול החד נרשם בעיקר לנוכח ירידה במלאים ועלייה בסעיף ספקים.

שורה תחתונה: על אף החולשה בברזיל אלביט מערכות הציגה צמיחה נאה בהכנסות גם ברבעון הרביעי ובכלל בשנת 2015 לנוכח צמיחה במגזרים גיאוגרפיים אחרים בהם היא פועלת. הפריסה הגיאוגרפית ומגוון המוצרים שהחברה מציעה ללקוחותיה שוב מוכיחים את הגמישות שיש לחברה ואת היכולת שלה לאזן ולהביא לצמיחה מידי שנה ולשפר את הרווחיות התפעולית. לצד הצמיחה, השיפור ברווחיות ובתזרים התפעולי הקטינה החברה גם את המינוף הפיננסי שלה. על רקע אלו אנו מעלים את מחיר היעד. עם זאת העדר דיסקאונט מול שווקי שוק מאלץ אותנו להשאיר את ההמלצה על החזק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il