TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס מונתה לנציגת חברת הקוד הפתוח Docker לאזור ישראל, יוון ותורכיה


Inc Dockerהיא מייסדת ומובילת פרויקט הקוד הפתוח Docker ומתמחה בפתרונות לפיתוח, הפצה וניהול יעיל של יישומים מבוזרים עבור ארגונים.
החברה השיקה בימים אלו לראשונה את הפתרון המסחרי Docker Datacenter Enterprise לארגונים, שהנו פלטפורמת CaaS – Container as a Service

מטריקס חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת Docker במסגרתו תמונה לנציגת החברה בישראל יוון ותורכיה. Docker Inc הינה החברה שייסדה ועומדת מאחורי פרויקט הקוד הפתוח Docker .
פלטפורמת הקוד הפתוח של Docker מאפשרת למפתחים ומנהלי IT בארגונים לפתח, להפיץ ולהריץ יישומים מבוזרים באופן יעיל ומתקדם, בכך שמצמצמת משמעותית את זמן אספקת היישומים מחודשים לדקות, מבזרת ביעילות עומסי עבודה בין מרכזי נתונים וסביבות ענן ויכולה להביא לשיפור יעילות של פי 20 בשימוש במשאבי מחשוב.

ל-Docker קהילת קוד פתוח ענפה ופעילה במיוחד מסביב לעולם בזכות מיליוני הורדות ושימוש על ידי מיליוני מפתחים, לרבות מהחברות המובילות והחדשניות ביותר כגון : eBay, Baidu, Yelp, Spotify, BBC , Goldman Sachs ועוד. האימוץ המהיר של הפלטפורמה יצר גם באופן מהיר אקו-סיסטם פעיל הכולל למעלה מ-280,000 יישומים מבוססי Docker, למעלה מ-100 חברות סטארט אפ הפועלות סביב פלטפורמה זו ושיתופי פעולה המאפשרים אינטגרציה עם פתרונות החברות המובילות בעולם כגון : AWS , Cloud Foundry, Google, IBM, Microsoft, OpenStack, Red Hat , VMware ועוד.

בימים אלו משיקה החברה את Docker Datacenter (DDC) לארגונים , שהנה פלטפורמת Container as a Service (CaaS) לפיתוח וניהול ייישומים במתודולוגיות Agile מקצה לקצה בכל קנה מידה ועם אפשרויות אינטגרציה מגוונות ועשירות.

Docker Datacenter, המורכבת מ Docker Universal Control Plane, Docker Trusted Registry ותמיכה ב-Docker Engine , עונה על הצרכים של ארגונים המעוניינים לנהל את כל מחזור החיים של אפליקציות המבוססות Docker מהפיתוח ועד שלב הייצור.

לדברי סולמון הייקס, מייסד ו-CTO חברת Docker , "Docker Datacenter ממנף שנים של חדשנות סביב פתרונות הקוד הפתוח של Docker והאקו-סיסטם האדיר שנוצר סביבם יחד עם משובים וחווית לקוחות של הפתרון בסביבת ייצור. באמצעות גרסה זו אנו מספקים תמיכה מסחרית משולבת לעומסי עבודה בסביבות הייצור מבוססות קונטיינרים ומספקים למפתחים את הגמישות שהם רגילים אליה סביב יישומים מבוססי Dcoker. פתרון זה מספק למומחי ה-IT בארגונים את רמת השליטה והבטחון שהם צריכים כדי לנהל יישומי Container as a Platform ברמה ארגונית בכל סוגי התשתיות הן בסביבת הענן והן בסביבת ה-"on premise.

לדברי ארי רוזנבאום, מוביל פעילות ה ISV's בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס ו - 8300, "Docker מביאה בשורה של ממש לארגונים באמצעות פלטפורמת קוד פתוח מוכחת, היכולה לסייע רבות לארגונים בניהול מערך היישומים. השילוב בין גמישות ונוחות ליכולות ניהול ושליטה ( Build-Ship-Run) יאפשר לחברות הייטק וגופי פיתוח לחבר בין המפתחים ואנשי התשתיות ולמקסם את יכולות הארגון.
.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il