TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הלמן-אלדובי על דוחות בזק


החברה ערוכה היטב להמשך ההתמודדות
בזק פרסמה דוחות טובים ל-2015, בהתאם לציפיות ולתחזיותיה המוקדמות. בבית ההשקעות הלמן-אלדובי אומרים כי החברה לא נפגעה מרפורמת השוק הסיטונאי, אשר מאפשרת לחברות אחרות לרכוש את התשתיות של בזק במחיר מפוקח ולמכור ללקוחות חבילות של תשתית וספק. "בשלב זה" טוען האנליסט אוריאל ביטון, "נראה שבזק אף התחזקה כתוצאה מהרפורמה, כאשר סירוב הוט להיכנס לפעילות זו יצר מצב בו שאר השחקניות הפכו למשווקות בפועל של תשתית בזק, ותרם לגידול בנתח השוק שלה. מעבר לזאת, החברה הצליחה להגדיל את ההכנסה שלה מהמנויים שלא עברו לשוק הסיטונאי – תוצאה מדהימה לכל הדעות".

בבית ההשקעות מציינים כי פעילות הטלפוניה הקווית ממשיכה בדעיכה איטית בכמות המנויים ובהכנסות למנוי, אולם ממשיכה לייצר הכנסות ורווחיות גבוהים. פעילות זו הייתה אמורה להיכלל תחת רפורמת השוק הסיטונאי, אולם מחלוקות בין בזק למשרד התקשורת מנעו זאת ונראה שבסופו של דבר הפשרה המסתמנת תאפשר לבזק להמשיך לראות רווחיות נאה בפעילות זו.

בתחום הסלולאר, פלאפון סבלה מהתחרות המתמשכת בענף (בדומה לשאר השחקניות), כאשר למרות עלייה בבסיס המנויים ברבעון האחרון של השנה ההכנסות למנוי צנחו בשיעור הגבוה מבין השחקניות הגדולות. מצד שני החברה נהנית משיעור הנטישה הנמוך בענף וממשיכה להציג רווחים. כמו כן, בניגוד למתחרות, לפלאפון גב כלכלי איתן, אשר יאפשר לה להתמודד עם מצבי השוק המשתנים בקלות יחסית למתחרות הממונפות אשר מציגות רווחיות גבולית כיום.

תחום הטלוויזיה הרב ערוצית – יס ממשיכה להציג תוצאות טובות, עם גידול קל במספר המנויים יחסית לסוף 2014 וגידול של שקל בהכנסה למנוי. נראה שכניסת התחרות לתחום, מצד סלקום, עדיין לא באה לידי ביטוי בתוצאות והפער בהצעת הערך של יס וסלקום מאפשר ליס להמשיך לגבות פרמיה על שירותיה.

"בסה"כ" אומר ביטון" "בזק הציגה עוד שנה של התמודדות טובה עם התחרות והרגולטור, בענפים השונים בהם היא פעילה, כאשר האיומים הנראים באופק מפחידים פחות מכפי שנראו בעבר ונראה שהחברה ערוכה היטב להמשך ההתמודדות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il