TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תגובת פסגות לדוחות אלוני חץ, המשך תקופה של השקעות בקבוצה


נעם פינקו, אנליסט בכיר מחלקת מחקר Sell Side בפסגות לדוחות אלוני חץ
המשך תקופה של השקעות בקבוצה
אלוני חץ מסכמת רבעון טוב עם רווח של 140 לעומת 107 מש"ח במקביל בזכות תוצאות חזקות של אמות בעיקר, ותוצאות סבירות בשאר הפעילויות.

אמות הציגה דוח חיובי עם צמיחה בNOI וב-FFO לעומת הרבעון המקביל. החברה הציגה תחזית חיובית מאוד לגבי 2016 עם צמיחה גבוהה ב-FFO מ-323 מש"ח ל-358-268 מש"ח וכן דיווחה על שיעור השכרה מרשים של 65% במגדל אמות אטריום.

PSP הציגה דוח סולידי המעיד על יציבות כהרגלה. כן הציגה תחזית לגידול ב-EBITDA בשנת 2016 מ-233 מ' פר"ש לכ-240 מ' פר"ש.

FCR רשמה צמיחה סולידית ב-NOI מנכסים זהים לעומת הרבעון המקביל.. המניה נסחרת בשיא כל הזמנים במונחי דולר קנדי ואלוני חץ מתכוונת לממש אחזקה זו בשנתיים הקרובות.

CARR– החברה ממשיכה להתרחב עם רכישות נוספות ואף הודיעה על גיוס הון של 300 מ' דולר לצרוך המשך ההתרחבות, כשאלוני תשתתף לפי חלקה. CARR הציגה ברבעון הרביעי שיפור לשל 11% בתפוסות ו-7% ב-NOI מנכסים זהים.

אנרגי'קס –החברה חיברה 2 טורבינות ראשונות לרשת החשמל בפרויקט תחנת הכוח בטכנולוגיית רוח אותו היא מקימה בפולין, ותמשיך את ההתרחבות בפולין גם בשנת 2016.

בוסטון – החברה סימנה את שוק המשרדים החזק של בוסטון (החמישי בגודלו בארה"ב) כשוק הבא אליו היא רוצה להיכנס. החברה השקיעה 96 מ' דולר, יחד עם שותף מקומי מוביל ברכישת 2 נכסים לפי שווי של 393 מ' דולר כאשר מולם עומד חוב של 173 מ' דולר.

מצב פיננסי – המצב הפיננסי טוב הכולל מינוף סביר, נכסים לא משועבדים בשווי שוק של 5 מיליארד ₪ ומזומנים וקווי אשראי בהיקף של כחצי מיליארד ש"ח. הצפי לקבלת דיבידנדים מחברות מוחזקות בשנת 2016הינו כ- 346 מש"ח (2015: 299 מש"ח). החברה הגדילה את הדיבידנד השנתי מ-92 אגורות ל-100 אגורות (150 מש"ח) וכן תחלק דיבידנד חד פעמי של 50 אגורות (75 מש"ח).

בשורה התחתונה: הקבוצה נמצאת בתקופה של השקעות גדולות, כאשר לצד השקעות שביצעה השנה בהון של CARR(ותמשיך לבצע), קרן ברוקטון ואנרג'יקס, היא כבר סימנה לעצמה שוק חדש אליו היא צפויה להיכנס, זאת לצד המשך התרחבות בתוך החברות הבנות עצמן.
סביבת הריבית הנמוכה עושה טוב לחברות הנדל"ן המניב הטובות בעולם. כל אחזקותיה של אלוני חץ הינן בחברות איכותיות הפועלות בשווקים בריאים והדבר מתבטא בשיפור מתמשך בתוצאותיהן. הדיסקאונט הסחיר עומד על 15% והכלכלי על 23%. אנו נשארים בהמלצת תשואת יתר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il