TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הודעת כיל בעניין צעדים תזרימיים חדשים


תגובה של אמיר אדר, מנהל מחקר ישראל במיטב דש ברוקראז'
בגין הרבעון הרביעי החברה תחלק 687 מיליון דולר וזאת בהתאם למדיניות ה- 70% שלה.
כעת החברה מודיעה על צעדים נוספים:

1. החברה תפעל לצמצום עלויות נוסף בסך של כ- 50 מיליון דולר בשנת 2016 וזאת מעבר ליעד של ה- 350 מיליון שצפוי להיות מושג עד לסוף שנת 2016.

2. החברה תפעל ליישום אמצעים להוספת 50 מיליון דולר לתזרים המזומנים שלה באמצעות שיפור ההון החוזר ואמצעים נוספים.

3. החברה מפחיתה את קצב ההוצאות ההוניות שלה לרמה בכך שלא יעלו על 650 מיליון דולר וזאת לעומת הנחייה קודמת של 700 עד 800 מיליון דולר. ברור מאליו שיש קושי להקטין השקעות במצב בו כיל נמצאת ועל כן היעד החדש נשמע לנו סביר בהחלט.

4. החברה מסרה כי צעדים אלו יאפשרו לה לפעול כך שרמות החוב הנוכחיות שלה במונחים מוחלטים לא יעלו על הרמות הנוכחיות כאשר בתנאי השוק הנוכחיים החברה צופה כי החל משנת 2016 יחול צמצום מתון בחוב.



מה עדיין אין כאן

1. שינוי מדיניות הדיבידנד – החברה הודיעה כי הדירקטוריון יבחן מחדש את מדיניות הדיבידנד בישיבתו הבאה כאשר בין הצעדים שנשקלים הנם הפחתת הסכום או שינוי מדיניות שתתבסס על נוסחה שונה– יתכן והחברה מעוניינת לראות כיצד נסגר החוזה הסיני וכיצד מתקדם (או שלא) שוק האשלג לפני שהיא מבצעת מהלך במישור זה.

2. הודעה על הקפאת הפעלות באתיופיה – לא מן הנמנע כי הירידה בהשקעות נובעת מאלנה גם אם לא נאמר מפורשות ועדיין... נזכיר שוב כי במצב הנוכחי יתכן ושווי אלאנה הנו שלילי לשוויה של כיל. 130 מיליון הדולר שהושקעו עד כה הנם רק יריית הפתיחה למהלך CAPEX גדול ומורכב שאלאנה עצמה העריכה בשעתו בכ- 642 מיליון דולר כאשר לא מן הנמנע והמספרים הרלוונטים שונים מכך. עוד נזכיר כי מבחני הכדאיות של אלאנה בוצעו לפי מחיר אשלג של כ- 430 דולר לטון די רחוק לעומת המחירים כיום. נקודה נוספת הנה המצב הביטחוני באפריקה ואיומי הטרור במזרחה לרבות אתיופיה וג'יבוטי היוצרים סיכון אשר לא ניתן להתעלם ממנו לחלוטין בוודאי בכל הקשור להיבט הלוגיסטי של הפעילות בראייה של חמש שנים קדימה.

לסיכום,
החברה מספקת כאן מענה לחשש המשקיעים כי בניית יכולותיה לטווח הארוך עשויה להכניס אותה למצוקה תזרימית בטווח הקצר ועל כן מדובר בסך הכל בחדשות טובות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il