TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת מטריקס השלימה פרויקט להקמת ענן ציבורי ופרטי בחברת שירותי האינטרנט LiveDns


היקף הפרויקט נאמד בכ-5 מיליון שקלים
חטיבת התשתיות והאינטגרציה של מטריקס השלימה פרויקט להקמת ענן ציבורי ופרטי בחברת שירותי האינטרנט LiveDns, המתמחה בפתרונות ושירותי אינטרנט מגוונים לחברות וארגונים ונחשבת לרשם המוסמך הגדול בישראל לשמות מתחם (דומיינים) מטעם איגוד האינטרנט הישראלי. היקפו הכספי של הפרויקט, שהסתיים לאחרונה, נאמד בכ-5 מיליון שקלים.
חברת LiveDns נדרשה להקים את הענן הציבורי והפרטי על מנת לייעל את מערך המחשוב שלה, שהתבסס על מספר רב של שרתים פיזיים וארונות תקשורת, שדרשו עלויות תחזוקה גבוהות במיוחד.
בנוסף, חלק ממערך המחשוב הקודם פעל בסביבה מיושנת יחסית, דבר שלא אפשר שרידות מקסימלית והתאוששות מהירה מתוך מערכות הגיבוי.
הענן הפרטי נועד לאפשר ל-LiveDns להציע את הפתרונות המגוונים שלה ללקוחותיה באופן יעיל ומתקדם ואילו הענן הציבורי הוקם במטרה לאפשר ללקוחות החברה להעביר את כלל מערך המחשוב שלהם לענן LiveDns וליהנות ממערך מחשוב מתקדם, חדשני ומאובטח.
במסגרת הפרויקט הוקמו על ידי מטריקס בשיתוף חברת HP ענן פרטי וציבורי המבוססים על טכנולוגיית 3PAR החדשנית והמתקדמת מבית HP, כאשר מערך ה- STORAGE מבוסס כולו על טכנולוגיית SSD. פתרון זה מבטיח ביצועים גבוהים פי כמה ממערכות היברידיות מקבילות בזכות היכולת לקבל נתוני IOPS גבוהים במיוחד לצד דה-דופליקציה. העננים הוקמו על בסיס מערכת הוירטואליזציה של VMware המספקת שרידות גבוהה במיוחד לצד יכולת ניהול וביצוע Provisionבמהירות וביעילות. כמו כן, הוטמעה מערכת הגיבויים מבוססת הפתרון המדהים של Veeam השולטת כיום בתחום פתרונות ה backup בענן ומאפשרת שחזור מכונות תוך דקות בודדות. בנוסף, הוטמעו בפרויקט מערכי Firewall בתצורת Next Generation מתוצרת Fortinet, ו WAF של IMPERVA.
לדברי יגאל רוזנקרנץ, מנכ"ל LiveDns, "בעקבות הגידול בפעילות העסקית של החברה נדרשנו לייעל את מערך המחשוב והפתרונות הטכנולוגיים שאנו מספקים לעשרות אלפי לקוחותינו במטרה לייעל ולשפר את השירות ואת רמת שביעות הרצון. הבחירה במטריקס לביצוע הפרויקט נבעה מהידע והניסיון שלהם בתחום לצד היכולת להציע לנו פתרונות המותאמים במיוחד לצרכים שלנו. הפרויקט בוצע לאחר שביצענו תהליך אפיון ארוך ודקדקני בהם נבחרו מיטב היצרנים בשיתוף פעולה בין LiveDns, מטריקס וחברת HP.
לדברי יריב הרוש, סמנכ"ל מכירות בחטיבת התשתיות והאינטגרציה של מטריקס, "חברת LiveDns פועלת בתחום האינטרנט בחזית הטכנולוגיה, כאשר קצב החדשנות הינו מהיר במיוחד ביחס לענפים אחרים. הקמת הענן הפרטי והציבורי תאפשר לה להציע ללקוחותיה פתרונות חדשניים ומתקדמים עם רמת שירות גבוהה במיוחד. הפתרונות שהוטמעו נועדו לשרת מאות אלפי לקוחות של החברה בו זמנית ועל כן הקפדנו על תשתית חזקה לצד יכולות שרידות והמשכיות עסקית גבוהות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il