TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיסקו הוכתרה כ"חברת האבטחה הטובה ביותר" בכנס RSA


במסגרת הכנס זכתה סיסקו בשורת פרסים נוספים
חברת סיסקו זכתה בשורת פרסים יוקרתיים בכנס RSA, שהתקיים בתחילת מרץ בסן פרנסיסקו, ואשר ריכז אליו מספר גדול של לקוחות, שותפים עסקיים, אנליסטים ובכירי העיתונות המקצועית.
SC Magazine, אחד המגזינים המקצועיים המובילים בתחום אבטחת מערכות מידע, ניצל את הכנס על מנת לחלוק כבוד לגופים שהציגו את התרומה הבולטת ביותר לתעשיית אבטחת המידע.
סיסקו זכתה בפרסים החשובים ביותר בטקס השנה, והוכתרה בתואר "חברת האבטחה הטובה ביותר". הקריטריונים לבחירה הזאת כללו את עוצמת קו המוצרים, בסיס הלקוחות, השירות והתמיכה בלקוחות, מחקר ופיתוח, חדשנות ומשתנים נוספים. בסיסקו רואים בבחירה הזאת הכרה נוספת באיכות תפיסת האבטחה של החברה, המתמקדת באיומים (threat-centric approach) כמו גם ביטוי לסל מוצרי האבטחה הרחב של החברה.
בנוסף, זכה מנוע שירותי ניהול זהויות המשתמש של סיסקו, (Cisco Identity Services Engine -ISE) בפרס הפתרון הטוב ביותר לבקרת גישה לרשת (NAC). מערכת ISE של סיסקו מאפשרת ללקוחות לשלוט בכל תהליכי הגישה לרשת מנקודת שליטה אחת, תוך פישוט הגישה בסביבה קווית, אלחוטית וברשתות וירטואליות פרטיות (VPN). מערכת ISE מסוגלת לראות מי נמצא ברשת ומה עובר בה תוך שיתוף בפתרונות הרשת: היא בולמת איומים, חוסמת אותם או מונעת את התפשטותם באמצעות הענקת הרשאות השימוש המתאימות לאנשים המתאימים בלבד.
לדברי אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "בכנס RSA קיבלה סיסקו את ההכרה כי היא חברת אבטחת המידע המובילה בעולם. אנו גאים מאוד בהכרה זו שכן אסטרטגיית אבטחת המידע מהווה רכיב מהותי בערך הטכנולוגי אותו אנחנו מעניקים ללקוחותינו במעבר לעולם הדיגיטאלי ומסייע לממש את האסטרטגיה העסקית - טכנולוגית הכוללת אותה אנו מציעים ללקוחותינו."
במהלך הכנס הוכרזו גם הזוכים בפרסי המצויינות של Info Security Product Guide, המוענקים זו השנה ה- 12. סיסקו, ומנהל האבטחה הראשי שלנו, (Chief Security and Trust Officer) ג'ון סטיוארט, זכו בתואר "ארגון האבטחה של השנה", בזכות האסטרטגיה הכוללת של סיסקו, העוברת לרוחב תהליכים, מכסה הגדרות מדיניות אנשים וטכנולוגיות. מנהל אבטחת טכנולוגיות המידע (CISO) של סיסקו, סטיב מרטינו, התכבד בפרס הזהב בקטגוריית "האנשים המשפיעים על אבטחת מידע", בזכות תוכנית האבטחה אותה מיישמת החברה, שיתוף שיטות האבטחה הטובות ביותר, והמערכת האחודה של סיסקו למדידה ומעקב אחר מצב האבטחה. מנהלת האבטחה הראשית של סיסקו, (CSO), עדנה קונווי, זכתה בתואר מנהלת האבטחה של השנה, בגין עבודתה להגנת שלמות מערכות האבטחה לכל אורך שרשרת הערך של החברה, השפעתה על מדיניות האבטחה, ובניית אמון הלקוחות בכל שלבי מחזור החיים של שרשרת הערך של החברה.
סיסקו זכתה לייצוג ב- 14 ממושבי הדיונים של כנס RSA, בטווח רחב של נושאים – החל מאבטחת ענן עבור באוטומטיזציה של תהליכי אבטחה ועד להצפנה. גולת הכותרת של השתתפותה בכנס הייתה הנאום המרכזי אותו נשא, מרטין רוש, סגן נשיא וארכיטקט ראשי של סיסקו. רוש הזהיר את המאזינים מפני המורכבות הנבנית לעתים קרובות בחברות הצוברות ומפעילות מספר גדול של פתרונות אבטחה – ומפני ההשפעה של ריבוי המערכות השונות האלה על האבטחה בעולם האמיתי. בנוסף, עמד על חשיבות הפעילות של סיסקו קידום יכולות אוטומטיזציה של פעילות אבטחה, שיאפשרו תגובה מהירה יותר לאיומים מתקדמים. לדבריו, "סיסקו מציעה את סל מוצרי האבטחה הרחב מסוגו בתעשיה, עם מוצרים ושירותים המתמודדים עם מכלול ההיבטים של טיפול באיומים ותהליכי התגוננות. שילוב המוצרים האלה מאפשר ללקוחות לצמצם את מורכבות המערכות שלהם – על מנת להתמקד בעסקי הליבה שלהם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il