TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בית ההשקעות מיטב דש רכש כ-4.3% נוספים מחברת פנינסולה


תמורת כ-6.4 מיליון ש"ח והגדיל את האחזקה לכ-44%
קבוצת פנינסולה, העוסקת במתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, דיווחה היום כי בעלת השליטה בחברה – מיטב דש, הגדילה את אחזקותיה בכ-4.3% נוספים ממניות החברה ומחזיקה כעת כ- 44% ממניות פנינסולה. בית ההשקעות מיטב דש רכש בעסקה הנוכחית 5,411,130 מניות נוספות של החברה תמורת כ-6.4 מיליון ש"ח. פנינסולה אשר נוסדה ומנוהלת על ידי מר מיכה אבני, מובילה בתחומה במשק ומספקת אשראי לחברות קטנות ובינוניות רבות. זוהי חברה וותיקה אשר נוסדה לפני כעשור והפכה לחברה ציבורית בסוף שנת 2014.

באוקטובר 2015 הפך בית ההשקעות מיטב דש לבעל השליטה בחברה עם אחזקה ב-39.72% ממניות פנינסולה. אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש, מונה ליו"ר פנינסולה ואבנר סטפק ממיטב דש מונה כדירקטור. פנינסולה רואה בשותפות האסטרטגית עם מיטב דש ובתמורות שחלות בענף האשראי העסקי מנוף לצמיחה בכמות הלקוחות ובהיקף האשראי בשנים הבאות.

מיטב דש רואה חשיבות רבה בהשקעה בתחום האשראי וזהו המהלך השני של החברה בתחום האשראי, לאחר רכישת 23% מחברת eLoan, פלטפורמה אינטרנטית למימון המונים בשיטת Peer2Peer (הלוואות מעמית לעמית) בחודש אפריל השנה. השקעה זו הייתה דריסת הרגל הראשונה של בית השקעות בתחום מימון האשראי הצרכני, ומהווה הבעת אמון בתחום זה.

אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש: "כניסתנו לתחום האשראי החוץ בנקאי היא חלק מאסטרטגיית החברה לצמיחה בשנים הקרובות, הגדלת ההשקעה בפנינסולה היא צעד נוסף ביישום אסטרטגיה זו. אנו מאמנים כי הניהול המקצועי והאיכותי הקיים בפנינסולה לצד השינויים הרגולטוריים הצפויים בתחום יובילו לפתיחת התחרות ולהגדלת תיק האשראי בחברה".

מיכה אבני, מייסד ומנכ"ל פנינסולה: "אנו מברכים על הגדלת האחזקה בפנינסולה ורואים בה הבעת אמון בחברה. אנו מאמינים שההשקעה האסטרטגית הזו של בית ההשקעות, לצד שיתוף הפעולה המתבקש בין החברות, יתרמו להתפתחות עסקיה של פנינסולה. להערכתי אנו נמצאים רק בתחילת תהליך פתיחת התחרות בשוק האשראי, דבר שיאפשר את המשך מגמת הצמיחה של פנינסולה ואת מימוש תכניות ההתרחבות העתידיות שלה תוך ביסוס מעמדה כשחקן מוביל בתחום האשראי.


בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ-125 מיליארד שקל בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הברוקראז', ניהול סיכונים, ניהול תוכניות אופציות לעובדים, מכללה ללימודי שוק ההון ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידי קבוצת BRM ומר צבי סטפק.

פנינסולה הינה מוסד פיננסי מוביל המספק פתרונות אשראי לעסקים בצמיחה. לקוחותיה של פנינסולה הינם עסקים בינוניים עם מחזורים שנתיים של 5 מיליון ש״ח עד 500 מיליון ש״ח, המהווים את אבני היסוד של הכלכלה הישראלית. בעשור האחרון פנינסולה העמידה ליותר מאלף עסקים טובים מימון לצמיחה בהיקף של מיליארדי שקלים. פנינסולה נסחרת בבורסה בתל אביב ונכללת במדד ת"א-פיננסים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il