TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יד 2 בוחרת שוב בפתרונות F5


פורטל הלוחות הגדול בישראל שדרג פתרונות לזמינות יישומים והגנה אפליקטיבית
יד 2 בוחרת שוב ב- F5 ומשדרגת פתרונות לזמינות יישומים והגנה אפליקטיבית בהיקף של כחצי מיליון שקלים. פרויקט השדרוג ארך כשלושה חודשים ובוצע על ידי בזק בינלאומי.

הפתרונות שהוטמעו, ממשפחת הפתרונות של BIG-IP, נועדו לאפשר ליד 2 אופטימיזציה של ביצועי הרשת והגנה מתקדמת על האתר תוך שמירה על זמינות גבוהה של היישומים העסקיים ושיפור חווית המשתמש. בין הפתרונות, נבחר LTM (Local Traffic Manager), המשמש כמאזן עומסים עבור כלל היישומים של יד 2 ומספק תשתית לשדרוג חווית המשתמש.

פתרון נוסף שהוטמע במהלך הפרויקט הינו ASM (Application Security Manager), המספק הגנה מתקדמת לכלל יישומי ה- Data Center מפני ההתקפות המובילות שדורגו על ידי OWASP והתקפות zero-day.

גור זאבי, סמנכ"ל טכנולוגיות ביד 2 אמר כי: "פתרונותיה של F5 הוכיחו את עצמם לאורך השנים ואפשרו ליד 2 לספק ללקוחותיה הגנה טובה יותר מפני התקפות סייבר, כל זאת תוך מתן השרות הטוב ביותר בשקיפות מלאה וזמינות מקסימלית. פרויקט השדרוג יבטיח ביצועי רשת אופטימליים תוך כדי גידול בפעילות, ללא פגיעה ברמת אבטחת המידע. הפרויקט הוטמע באמצעות בזק בינלאומי וצוות חוות השרתים בניצוחו של אנטון מוזרנקו".

שושי ליבוביץ, מנהלת הפעילות של F5 ישראל אמרה כי: "יד- 2 הינו לקוח ותיק של F5, אשר מכיר את הטכנולוגיה והיתרונות שלה. פתרונות החברה ששודרגו במהלך הפרויקט משמשים כצומת קריטית בין יד 2 ללקוחותיה ומבטיחים נפח תעבורה גדול יותר, ניהול מרכזי ממקום אחד ויכולת עמידה מול מתקפות מתקדמות".

שלומי כהן, מנהל מוצר תקשורת ואבטחת מידע בבזק בינלאומי מסר כי: "הפרויקט בוצע בהצלחה רבה תוך עמידה בלוחות זמנים שהוגדרו מראש ,ההטמעה הייתה מהירה וללא בעיות ורבות בזכות שיתוף הפעולה הפורה של צוות ה- IT ביד 2. הפתרון שהטמענו מכיל מספר רבדים אשר נותנים מענה לצורכי אבטחת המידע ומטפלים בזרימה מהירה ויעילה יותר של התעבורה, כל זאת על מנת לייעל ולשפר את חווית המשתמש. פרויקט זה מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים שבצענו יחד עם F5 בה אנחנו רואים שותפה מובילה. הפרויקט משקף את יכולותיה של בזק בינלאומי לנהל פרויקטים מורכבים מקצה לקצה, משלב התכנון, דרך בניית הפתרון וכלה בהטמעה, ולספק ללקוחותינו מענה מהיר, נכון ובעל ערך מוסף אמיתי."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il