TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מג'יק קיבלה המלצת קנייה מוויליאם בלייר


אנו בצד הקונים של המניה לאור הגישה השמרנית של החברה במתן תחזיות, ההזדמנות לגידול בשיעורי הרווחיות, והאופציה לצמיחה מתחום התוכנה
מג'יק תעשיות תוכנה, חברה ישראלית גלובלית המתמחה בפלטפורמות לפיתוח אפליקציות עסקיות ובפלטפורמות אינטגרציית מערכות מידע בארגונים, דיווחה בשבוע שעבר על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ושנת 2015, שכללו עלייה של 7% בהכנסות השנתיות לשיא של 176 מיליון דולר. החברה דיווחה על עלייה של 6% רווח הנקי ל-2015 לסכום של 21.7 מיליון דולר, שעקף את תחזיתה לשנה.

בהמשך לתוצאות טובות אלו, קיבלה מג'יק המלצת תשואת יתר (Outperform) לקנייה מבית ההשקעות ויליאם-בלייר.

"הביקוש למוצרי מג'יק בריא, והחברה רואה צמיחה בפלטפורמת הפיתוח במובייל XPA ובפלטפורמת האינטגרציה XPI, בעוד יותר ויותר ארגונים מעבירים מערכות ליבה מסורתיות לאפליקציות היברידיות או מבוססות ענן. ארגונים ממשיכים לעבור לשימוש באפליקציות עסקיות במובייל, מהלך שדורש יכולות אינטגרציה מתאימות. מבחינה תחרותית, אנו מאמינים כי תשתית מג'יק קלה לשימוש ולהטמעה, ומאפשרת ללקוחות לפתח ולהטמיע יישומים עסקיים במספר מערכות הפעלה שולחניות וניידות בו-זמנית", כך האנליסטים בויליאם בלייר.

להלן נקודות עיקריות מהמלצת האנליסטים:
· החברה דיווחה ברבעון הרביעי על תוצאות חזקות עם הכנסות של 47.9 מיליון דולר, גידול של 13% ו- 1.9 מיליון דולר מעל הקונצנזוס. הצמיחה מתבססת על ביקוש בריא עבור מוצרי החברה, בעיקר על רקע מעבר מתמשך של המרת יישומים עסקיים למובייל. רווח תפעולי, Non-GAAP, של 7.4 מיליון דולר, בשיעור של 15.4%, הינו מעל תחזיות הקונצנזוס. החברה רואה גידול של 9%-11% ונתנה תחזית הכנסות של 191-195 מיליון דולר.
· אנו בצד הקונים של המניה לאור הגישה השמרנית של החברה במתן תחזיות, ההזדמנות לגידול בשיעורי הרווחיות, והאופציה לצמיחה מתחום התוכנה.
· שיעור הרווח הגולמי עמד על 39.3%, עלייה של 250 נקודות בסיס מרבעון קודם, וירידה של 350 נקודות בסיס ביחס לתקופה מקבילה - שיעורי הרווחיות הושפעו משערי מט"ח. אנו מצפים שהחברה תשיג שיעור רווח תפעולי של למעלה מ- 15% כפי שהציגה שיעור רווח תפעולי של 15.4% בשנת 2015. צירוף מפיצים ושותפים צפוי אף הוא לקזז השפעת שערי מט"ח.
· החברה תמשיך באסטרטגיית הרכישות, עם קופת מזומנים של 65 מיליון דולר, ומספר חברות מטרה לרכישה אשר יאיצו את צמיחתה. למרות תחרות מצד קרנות פרייבט אקוויטי, אנו מאמינים כי מג'יק תשמור על הגישה השמרנית ברכישות.
· לעומת חברות שירותי IT ותוכנה, כמו Accenture, Hackett ו-Perficient, מג'יק נסחרת בתמחור חסר ובמכפיל 5.5 של EV/EBITDA לשנת 2016, כשחברות ההשוואה נסחרות במכפיל EV/EBITDA העומד על 9.6. מניית החברה נסחרת במכפיל הכנסות של 1 על תחזית ההכנסות שלנו, ובמכפיל 7.8 על תחזית שלנו לתזרים המזומנים החופשי הצפוי ב- 2016, מתחת למכפילים של קבוצת ההשוואה (2.5 ו-16.9), בהתאמה.

תמונתו של גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il