TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע – סקירת תוצאות הרבעון הרביעי 2015


אופנהיימר על טבע, מהווה מקור יציבות יחסי
טבע (TEVA) דיווחה על תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2015, שהיו דומות לתחזיות הקונצנזוס, זאת למרות מכירות מעט מאכזבות של תרופת הקופקסון. החברה סיפקה תחזית לרבעון הראשון של 2016, כאשר התחזית השנתית תינתן עם סגירת רכישת הנכסים הגנריים של Allergan, שצפויה בחודשים מרץ-אפריל. בגזרת המיזוגים והרכישות, נראה כי טבע תתמקד בעתיד בנכסים בתחומי ה-Branded Generics או ה-Specialty Pharma, עם דגש על עולם ה-CNS. אנחנו מורידים את תחזית הרווח הנקי ל-2016 בכ-2%, בעיקר בגלל הדחייה של סגירת עסקת Allergan ברבעון אחד. עם זאת, אנחנו ממשיכים להאמין כי TEVA צפויה להמשיך ולהיות פעילה בגזרת המיזוגים והרכישות וכי לאחר הסרת איום הקופקסון הגנרי, בין השאר על ידי העברת מטופלים לגרסת ה-40 מ"ג המוגנת פטנטים, המשקיעים צפוים להתמקד יותר באפשרויות הצמיחה של החברה. מסיבות אלו, אנחנו מותירים את דירוג TEVA על Outperform עם מחיר יעד של 77$.
· טבע דיווחה ברבעון הרביעי של 2015 על הכנסות של 4.9 מיליארד דולר ועל רווח נקי למנייה של 1.28 דולר, דומה מאוד לתחזיות הקונצנזוס (הכנסות של 4.8 מיליארד דולר ורווח נקי למנייה של 1.29 דולר). בשנת 2015 כולה החברה רשמה הכנסות של 19.7 מיליארד דולר (ירידה שנתית של 3% אבל צמיחה של 4% בנטרול מטבע), כאשר הרווח הנקי המתואם היה 4.7 מיליארד דולר, עלייה של 6%, בעיקר כתוצאה משיפור של 230 נ"ב במרווח הגולמי.

· למרות יציבות בנתח השוק של תרופת הקופקסון, הרבעון נרשמה חולשה במכירות התרופה, שהסתכמו ב-960 מיליון דולר, כ-4% מתחת לתחזיות השוק. ייתכן כי טבע הציעה הנחות בסוף 2015 לקראת העלאת מחיר של כ-8% בתחילת 2016. להערכתנו, גם בהינתן השפעה שלילית של תמחור הקופקסון, הערכות השוק בנוגע לתרופה הן נמוכות מדי וטבע יכולה להפתיע לטובה בהיבט זה.

· הנהלת טבע ציינה כי סגירת רכישת הנכסים הגנריים של Allergan תתעכב במספר חודשים, כתוצאה מבחינה ארוכה מהצפוי של צבר המוצרים, ותיסגר ככל הנראה בחודשים מרץ-אפריל. עסקת רכישה RIMSA והמיזם המשותף עם Takeda ביפן צפויים להיסגר במהלך הרבעון הנוכחי. במבט קדימה, טבע מעריכה כי לאחר תהליך אגרסיבי של הורדת מינוף, תוכל החברה לחזור לגזרת המיזוגים והרכישות, כאשר התחומים המעניינים מבחינתה הם נכסי brand/specialty pharma.

· טבע מהווה לדעתנו השקעה אטרקטיבית ל-2016 ובטווח הארוך, עם מספר אפשרויות להצפת ערך, כאשר במצב התנודתי הנוכחי של עולם ה-Specialty Pharma, אנחנו מאמינים כי טבע מהווה מקור יציבות יחסי. מסיבות אלו, אנחנו ממשיכים לדרג את מניית TEVA ב-Outperform עם מחיר יעד של 77$.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il