TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר מקיף של מסטרקארד לקראת חג האהבה שנערך במשך 3 שנים ב- 200 מדינות


מבזבזים יותר כסף: גידול של 22% בהוצאות על פני 3 שנים
• 90% קונים בחנויות
• המתנות המועדפות: מסעדות ובתי מלון

זה לא סוד שעולם הקניות צועד לזירה הדיגיטלית ולקניות און ליין. אולם, כאשר מדובר באהבה, הקונים מכתתים את רגליהם אל עבר החנויות והאטרקציות השונות – פרחים, תכשיטים, מלונות, מסעדות וכו' ומחפשים את הדבר שיוביל לריגוש.
חברת מסטרקארד ערכה מחקר עולמי אשר נמשך במשך 3 שנים (בין השנים 2013-2015) וגילתה כי בכל מה שסובב את תחום האהבה וקניית מתנות עבור בני או בנות הזוג, הצרכנים מסביב לעולם מעדיפים את המגע האישי והחוויתי בבחירת המתנות.
מחקר הצרכנות של מסטרקארד ליום האהבה (MasterCard Love Index), עקב אחרי תרבות הצריכה של הקונים ביותר מ-200 מדינות בעולם וב- 5 יבשות. המחקר נעשה על ידי ניתוח עסקאות וחיובי אשראי בין התקופות של ה-11 ועד ל-14 לפברואר בשלוש השנים האחרונות.
המחקר לא התעניין רק בהיקף וכמות ההוצאות, אלא גם בחן את מגמות הקנייה הקשורות ליום האהבה.
ההוצאות של הצרכן הממוצע לקניות ביום האהבה עלו בכ- 22% ב-3 השנים האחרונות (2013-2015). כמו כן נמצא שאנשים רבים מעדיפים לוותר על מחוות גדולות וקניית מתנות, ובמקום פונים לעיסוק באיסוף חוויות וזיכרונות.
המגמות המרכזיות בעולם מראות כי 90% מהקונים רכשו בחנויות ואילו רק 6% מעדיפים לרכוש את המוצרים ליום האהבה דרך האינטרנט. אולם, באירופה בה ישראל נכללת במחקר, המצב די שונה ונמצא כי 21% מהעסקאות בוצעו על גבי הרשת. מדובר בשיעור רוכשי און-לין הגבוה בעולם.
מסך כל ההוצאות, העלות הגבוהה ביותר באירופה היא על בתי מלון ותחבורה, 33% מסך ההוצאות כל אחד, 25% על מסעדות, 7% על תכשיטים, רק 2% על פרחים ו- 1% כרטיסי ברכה.
בארה"ב מלונות תופסים 23%, מסעדות 38%, תחבורה 24%, תכשיטים 6% ופרחים 5%, השיעור הגבוה ביותר בעולם ביחס לשאר המדינות.
במזרח התיכון לא נרשמו הוצאות על פרחים אך האזור מחזיק בשיעור הגבוה בעולם בהוצאות על תכשיטים שמהווים 23% ועל מלונות שמהווים 43% מההוצאות בכרטיסי אשראי. גידול של למעלה מ- 100% בהוצאה על כרטיסי ברכה לאחוז אחד.

ביבשת דרום אמריקה, 54% מההוצאות נרשמו על מסעדות ו- 6% על כרטיסי ברכה- מדובר בשיעורי ההוצאה הגבוהים בעולם דבר שאולי מעיד על הרומנטיקה המיוחסת לדרום אמריקאים. לעומת זאת רק 10% מההוצאות נרשמו על תחבורה שהינו שיעור ההוצאות הנמוך מבין כל המדינות.

אנדרס המברגר מנכ"ל מאסטרד קארד בישראל מציין כי: "מחקר האהבה של מסטרקארד (MasterCard Love Index) מספק תובנות אודות הרגלי הצריכה הגלובליים והמקומיים ובכך מעניק ידע בעבור הקמעונאים והסוחרים על הדרך שבה הם יכולים להפוך את חווית הקנייה ליותר אישית ויוקרתית. המידע נותן להם את היכולת לחזק את הקשר הבינאישי בין המוכר לקונה. אנחנו נותנים מענה מלא לטובת שני הצדדים ומובילים לדרך חדשה של חווית קניות ביום האהבה". עוד הוסיף ואמר כי "המגמה העולמית מראה שאנחנו צועדים לקנייה דיגיטלית, אולם מעניין לראות שכשזה נוגע ברומנטיקה אנחנו עדיין צריכים את המגע והיחס האישי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il