TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הראל השיקה את "רפואה אישית Online"


שירות חדש המאפשר למבוטחי הראל להתייעץ עם רופא מומחה או רופא משפחה בשיחת וידאו מכל מקום תוך זמן קצר במיוחד!
ייעוץ רפואי ברפואה ראשונית עם רופא משפחה או רופא ילדים תוך 30 דקות בלבד
ייעוץ עם רופא מומחה תוך 24 בלבד שעות ממועד הפניה

בלעדי בהראל! שריון תור לטיפול המשך במרפאות לרפואה ראשונית של ביקורופא ב- 24 השעות לאחר הייעוץ המקוון

קבלת מרשם און-ליין
חברת הביטוח הראל השיקה את שירות "רפואה אישית Online", שירות חדשני המאפשר למבוטחי הראל להתייעץ עם רופא בשיחת וידאו באמצעות אפליקציה יעודית הנתמכת בכל מכשירי הסלולר (אייפון ואנדרויד) במחשב או בטאבלט. השירות נועד בין היתר לספק מענה מיידי ומקצועי בכל מקום בו שוהה המבוטח ועל ידי כך חוסך בהרבה מקרים, המתנה או הגעה למוקד רפואה. האפליקציה והשירות הניתן פותחו על ידי חברת ביקורופא.

במסגרת השירות ניתן לקבל מידע והכוונה רפואית מרופא משפחה או רופא ילדים לבעיה רפואית, בתוך 30 דקות מרגע הפניה. הייעוץ כולל גם קבלת מרשמים, ובמידת הצורך אף שריון תור לטיפול המשך במרפאה לרפואה ראשונית של ביקורופא ב- 24 שעות לאחר הייעוץ המקוון.
כמו כן ניתן לערוך ייעוץ מקוון עם רופא מומחה במגוון תחומים בתוך 24 שעות בלבד מרגע הפניה! הייעוץ מאפשר להעלות מסמכים רפואיים לפני המועד שנקבע, ומתבצע על פי בחירתו של המבוטח מתוך רשימת המומחים, בין היתר בתחומים הבאים: אורולוגיה, אונקולוגיה, גסטרו מבוגרים וילדים, כירורגיית ילדים, כירורגיה וקרדיולוגיה.

השירות חוסך זמן גם לאחר קבלת הייעוץ המקוון, שכן, במידה והרופא קבע כי יש להפנות את המבוטח להמשך טיפול או ביצוע בדיקות, יוכל המבוטח לקבלם במרפאה לרפואה ראשונית של ביקורופא, במהלך 24 השעות שלאחר הייעוץ הרפואי המקוון. התור ישוריין עבורו טרם הגעתו למרפאה, ללא צורך בתהליך רישום, וללא השתתפות עצמית.
ההתייעצויות כאמור עם הרופא בשיחת וידאו באמצעות האפליקציה הינה פתרון מהיר, יעיל ואיכותי הכי דומה למפגש פיזי, אך ללא הנסיעה וההמתנה הכרוכה במפגש כזה.
שירות "רפואה אישית Online" ניתן באמצעות חברת ביקורופא.

מהראל נמסר כי: "ברוח הזמן וקדמת הטכנולוגיה אנו שמחים להשיק את שירות 'רפואה אישית Online' אשר מעניק לראשונה מענה מהיר ושלם למבוטחים, על בסיס טכנולוגיה מתקדמת בארץ ובחו"ל. שילוב הפאן הטכנולוגי לטובת יצירת זמינות גבוהה במיוחד לרפואת מומחים ורפואה ראשונית, לצד השלמת בדיקות בעת הצורך באופן רציף כחלק מההליך הטכנולוגי, ברשת מרפאות בפריסה ארצית במסלול ייעודי למבוטחינו ובשלב האחרון היכולת לספק מרשמים ישירות לבית המרקחת, כאשר כל שעל המבוטח הוא להגיע למקום מיד בתום ביצוע הייעוץ המקוון, כל אלו יחד מייצרים שירות אפקטיבי מאוד בעל ערכים מוספים גבוהים במיוחד המשלבים לראשונה את יתרונות העולם הטכנולוגי החדש עם היתרונות הקיימים בעולם הרפואי הקיים תחת קורת גג אחת. השירות מתאפיין בחידושים רבים ומגוונים ומטרתו ליצירת זמינות מידית למבוטח ברפואה מקצועית, מכל מקום. שירות זה מהווה המשך ישיר לשירותים אחרים שאנחנו מפעילים בהצלחה דוגמת אבחון רפואי מהיר ורופא מלווה אישי, אשר מספקים מענה זמין לצרכים רפואיים שונים ומשפרים את איכות השירות הרפואי שלקוחותינו מקבלים".

השירות זמין להורדה ולרכישה, בעלות של 11.30 ש"ח לילד ו- 19.96 ש"ח למבוגר, מכל מכשיר טלפון חכם, טאבלט לרבות למחשב נייח ו/ או נייד, תחת השם "הראל ביטוחי בריאות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il