TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סטרטאפים גייסו 20 מיליון שקל מקיבוצים


ההשקעה כללה העתקת פעילות לקיבוץ ושימוש בתשתיות
ב- 8 במרץ, ייערך מפגש Show Case שבו תצגנה חברות חדשות את פעילותן בפני קהל של קיבוצים

סטארטאפים גייסו 20 מיליון שקל מהשקעות של קיבוצים, במסגרת פרויקט יחודי שנועד לחבר בין קיבוצים ומפעלים קיבוציים המעוניינים להיכנס לתחומים חדשים בתעשייה הטכנולוגית, לבין מיזמים וחברות הייטק בתחילת דרכן.
כחלק מההשקעה חברות הסטרטאפ העתיקו את פעילותן לקיבוץ, מה שיוצר פוטנציאל למקומות עבודה חדשים ואיכותיים לחברים ושימוש בתשתיות הקיבוץ.

לדברי אודי אורנשטיין, מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית, בשנים האחרונות בעקבות סיום הסדרי החובות שינו הקיבוצים פוזיציה מ"מוכרים בלבד" לקונים ותרים אחר השקעות שתספקנה מקורות צמיחה חדשים. בידי הקיבוצים והמפעלים יש כספים פנויים להשקעות חדשות ואנו מסייעים להם במציאת האפיקים האפקטיביים ביותר עבורם.

לצורך קידום וניהול ההשקעות בחברות טכנולוגיה חדשות הקימו קרן קמ"ע של התנועה הקיבוצית ואיגוד התעשייה הקיבוצית את קרן "המשתלה" בניהולו של רפי נבו מקיבוץ גלאון ובראשות אופיר ליבשטיין מכפר עזה. הקרן עוסקת בחיבור בין קיבוצים לבין סטרטאפים ואף מעניקה לקיבוצים הלוואות "מגבירות סיכוי ומקטינות סיכון" לביצוע ההשקעה. הלוואות אלה וכל הבדיקות העסקיות שהמשתלה עושה לחברות הסטרטאפ מגבירות את בטחון חברי הקיבוץ להחליט על השקעה. יתרה מזו- ההלוואות אינן מוחזרות במקרה של כשלון הסטרטאפ והופכות למענק, כך שהקיבוצים והמפעלים חושפים הרבה פחות מכספם לסיכון הכרוך בביצוע ההשקעות.

רפי נבו מסר שמגוון הסטרטאפים שהקיבוצים השקיעו בהם לאורך השנה האחרונה גדול ורחב. החל מ"רובוט" תוכנה שיודע להמיר שפות מחשב "עתיקות" לחדשות ועכשוויות לחברות וארגונים גדולים, עבור במערכת שיודעת לסמן סימון סמוי מוטמן במוצרים ולדעת מי מהם מקורי ומהימן ומי "לא עלינו" מזויף, לא אמין ואפילו מסוכן וגם – ציוד תקשורת משוכלל שיודע לשדרג יכולות של סיבים אופטיים להעביר יותר נתונים ויותר מידע במהירות רבה למאה קילומטרים ואף יותר בלי שום תחנת ביניים בדרך. כן נעשו השקעות בפיתוח ברזי רחצה ושירות "חכמים" חוסכי אנרגיה ומים, אבל מאד מפנקים, לבתים פרטיים, בתי מלון, דיור מוגן, שיודעים לתת למתקלחים בדיוק את חווית המקלחת הכי טובה וכחיישנים גם יודעים לאסוף ולשלוח מידע רב (ביג דאטה) לענני שרתים של חברות כמו גוגל ומיקרוסופט בתקשורת ה"אינטרנט של הדברים". הקיבוצים המשקיעים כוללים את שניר, דגניה א', אילון, ברור חיל וקטורה.

ביום שלישי, 8 במרץ, תערוך קרן המשתלה מפגש Show Case במתחם מפעלי גרנות שבו יופיעו שש חברות חדשות שתצגנה את פעילותן בפני קהל של קיבוצים המבקשים להשקיע. המפגש צפוי להביא לשורה של השקעות חדשות והמשתלה גם תאפשר למשקיעים נוספים שירצו בכך להשקיע בסטרטאפים לצד הקיבוצים ולהצטרף כשותפים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il