TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי של שנת 2015


רווחינו על בסיס GAAP ועל בסיס non-GAAP מושפעים מהאפקט המדלל של הנפקות ההון בדצמבר 2015 למימון רכישת אקטביס ג'נריקס
· התנודות בשערי המטבע הפחיתו את הכנסתנו בשנת 2015 ב-1.3$ מיליארד אך הרווח התפעולי על בסיס non-GAAP פחת ב-163$ מיליון, דבר המשקף את המודל העסקי הגלובלי המאוזן של טבע.

· הכנסותינו לרבעון הראשון של 2016 צפויות להיות 4.9$-4.7$ מיליארד; רווח למניה על בסיס non-GAAP בנטרול השפעתן של הנפקות ההון בדצמבר 2015 צפוי להיות 1.36$-1.32$ ברבעון.

· הכנסותינו ב-2015 היו 19.7$ מיליארד (ירידה של 3% בהשוואה ל-2014), אולם בנטרול השפעתן של תנודות מטבע, הכנסותינו צמחו ב- 4%.

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל טבע: "2015 היתה שנה של מהלכים אסטרטגיים, וביצועים תפעוליים ופיננסיים יוצאי דופן עבור טבע. המיקוד העקבי שלנו בחיזוק הבסיס והתשתיות של טבע בא לידי ביטוי בשיפור העקבי של תוצאותינו התפעוליות והכספיות. מרגע שייצבנו את החברה, "עברנו מהגנה להתקפה", ובאמצעות שורה של רכישות, שותפויות ומהלכים אסטרטגיים מהותיים, אנו משנים את פניה של טבע".

"בשנת 2016 נתמקד בהשלמת העסקאות ובמימוש האינטגרציה של – אקטביס ג'נריקס, רימסה והשותפות עם טקדה ביפן, נממש את סינרגיות השנה הראשונה באופן מלא, נמשיך את מימוש ההבטחה הגלומה בצבר המוצרים הייחודיים שלנו באמצעות השקות, הגשות והשגת אבני דרך בפיתוח הקליני של מוצרים חשובים, בד בבד עם צעדים אפשריים נוספים שניקח על מנת להמשיך ולחזק את תחומי הליבה הטיפוליים שלנו. טבע ממוצבת היטב להפוך לחברת תרופות אשר יכולה ליצור שינוי משמעותי בעולם".

· יצוין, כי טבע עקפה את התחזית השנתית המעודכנת שהיא הציבה לעצמה הן ברווח למניה והן בהכנסות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il