TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פוסט-טראומה כואבת עם סוף טוב


אלדד תמיר מנכ"ל בית ההשקעות תמיר פישמן המצב בשווקים
מתחילת השנה, תגובת השוק דומה עד מאוד למה שחווינו בשנת 2008. פחד! היסטריה! מכירה של הכל ללא אבחנה ונפילת שווקים חדה כמעט בכל מקום בעולם. ההבדל המהותי והחשוב מכל הוא שבשנת 2008 היה בסיס כלכלי פיננסי אמיתי שהוביל למשבר ולנפילות והיה חשש מבוסס של התמוטטת המערכת הפיננסית העולמית יחדיו עם מדינות ובנקים.

לעומת זאת, הנפילות בימים אלו הם מעיין תופעה של "פוסט טראומה" יותר מכל דבר אחר. הכלכלה העולמית אמנם מתרחבת בקצב נמוך מהרצוי ומהצפוי, אבל היא עדיין מתרחבת, המערכת הפיננסית העולמית בריאה וחזקה והדבר החשוב ביותר הוא שאין משבר כלכלי אמיתי. פשוט אין.

באשר למשקיע, גם מי שקנה בשנת 2008 בתקופת המשבר הרוויח עשרות עד מאות אחוזים. לא ניתן להעריך מתי יבוא המפנה או עוד כמה זמן השווקים ימשיכו לרדת, אך בהחלט ניתן להעריך כי ההשקעה במניות בעת הזו הינה הזדמנות השקעה מעולה לטווח הארוך.

מכפילי הרווח בעולם נמוכים כמעט היסטורית ועומדים על 6-16, מחירי האנרגיה בשפל ויחסי שווי השוק להון נמוכים.

האפסייד הגדול הוא במניות העולם ולכן אני ממליץ את השקעה ארוכת טווח בקרנות נאמנות גלובליות, תיקי חו"ל או תעודות סל גלובליות. צריך להיזהר מבחירה של מדינה אחת, אין בזה היגיון שכל השווקים בעולם נפלו ועדיף לעבור לפיזור רחב, להקטין סיכון ספציפי ולא לפגוע באפסייד.הכי חשוב, לא להיכנס לפאניקה...להירגע וזה יגיע.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
14/2/16
1. טיפול בפוסט טראומה - מיכל

סך הכל ארגון הבריאות העולמי מכיר רק בשתי שיטות טיפול כמוכחות מחקרית לטיפול בטראומה לילדים לנוער ולמבוגרים - EMDR וטיפול קוגנטיבי התנהגותי,
כאשר מחקרים שהשוו ביניהם מצאו שEMDR עוזרת מהר יותר (תוך פחות פגישות), והיא לא דורשת בניגוד לטיפול קוגנטיבי התנהגותי שיעורי בית בין פגישות.
חמור מכך, בעוד שהמחקרים מצביעים על 77-90 אחוז החלמה מפוסט טראומה תוך 5-12 שעות של EMDR, מחקר מאחרונה שסקר שורת מחקרים של טיפול קוגנטיבי בפוסט טראומה הראה שכשני שליש (60-72 אחוז) עדין סבלו מפוסט טראומה גם לאחר סיום הטיפול.
Steenkamp MM, Litz BT, Hoge CW, Marmar CR. Psychotherapy for Military-Related PTSD: A Review of Randomized Clinical Trials. JAMA. 2015;314(5):489-500.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il