TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מודיעין אנרגיה חתמה על מכתב כוונות לרכישת זכויות נפט בקליפורניה


מודיעין אנרגיה הודיעה הבוקר כי השותפות בוחנת רכישת 25% מזכויות חכירה לצורך חיפוש נפט וגז בקליפורניה מחברה אמריקאית.
מודיעין אנרגיה, שותפות מוגבלת העוסקת בחיפושי גז ונפט, התקשרה במכתב כוונות לא מחייב עם חברה אמריקאית לרכישת זכויות נפט יבשתיות בקליפורניה. מודיעין תרכוש כ-25% מהזכויות והצדדים יפעלו במשותף לחיפוש גז ונפט בשטח הפרויקט בקליפורניה.
שטח הפרויקט מצוי באזור בו היו תגליות נפט משמעותיות והמוכר הינו בעל ניסיון רב באזור והיה מעורב בקידוחים רבים באזור, והוא צפוי להמשיך להיות שותף בעל החזקות מהותיות בשטח הפרויקט ולשמש כמפעיל. עלות הקידוח היבשתי נמוכה יחסית ובאזור שטח הפרויקט קיימת תשתית של צנרת הולכה לבתי זיקוק. טווח והפקה במקרה של תגלית הינו קצר יחסית. בשטח הפרויקט בוצע בעבר קידוח בו היו עדויות להידרוקרבונים, קידוח אשר הופסק טרם ביצוע מבחני הפקה בשל כשלים טכניים.
הצדדים יפעלו במשותף לחיפוש נפט וגז בשטח הפרויקט, והפעילות הראשונית המתוכננת בשטח הפרויקט כוללת, בין היתר, רכישת זכויות חכירה נוספות בשטח הפרויקט, עבודות גיאולוגיות, גיאופיזיות ומנהליות, רכישת קוים סיסמיים, ביצוע סקר סיסמי תלת ממדי בשטח של כ-27 מייל מרובע, עיבודו ופיענוחו וביצוע קידוח. עלותה של הפעילות הראשונית מוערכת בכ-9 מיליון דולר, כאשר עלות הסקר עומדת על כ-2 מיליון דולר, עלות הקידוח על כ-6.15 מיליון דולר, רכישת זכויות החכירה על כ-350 אלף דולר ועלות העבודות הגיאולוגיות מוערכת בכ-0.5 מיליון דולר.
בתמורה לזכויות מודיעין התחייבה לממן כשליש מהעלות הראשונית, למעט בגין מרכיב הקרקע אשר את עלותו תממן השותפות בשיעור של 25%, כך שהיקף העלויות למודיעין צפוי לעמוד על כ-2.9 מיליון דולר. המוכר ו/או שותפים נוספים ככל שיהיו יממנו כשני שליש מהפעילות הראשונית (למעט בגין מרכיב הקרקע). צוות הניהול והצוות המקצועי של המוכר יהיו זכאים לתמלוגים בשיעור של 2% מנפט וגז שיופקו משטח הפרויקט. כל צד יישא בחלקו היחסי בתמלוג האמור בהתאם לחלקו היחסי בפרויקט.
למוכר יש הסכם עם בעלי הזכויות בקרקע, המאפשר להם לרכוש לאחר הקידוח כ-25% מהזכויות בשטח הפרויקט ובמידה והם יממשו את האופציה, ידוללו אחזקות הצדדים בהתאם, ובעלי הזכויות בקרקע ישלמו את חלקם היחסי בעלות הסקר והקידוח ויצטרפו כצד להסכם התפעול המשותף העתיד להיחתם.
רון מאור, מנכ"ל השותף הכללי במודיעין אנרגיה, אמר כי: "הירידה במחירי הנפט הובילה להיווצרותן של הזדמנויות לרכישת נכסים אטרקטיביים בתחום הנפט והגז בארה"ב. העובדה כי מדובר בקידוח יבשתי הנמצא קרוב לתשתית הולכה לבתי זיקוק, כמו גם ההצטרפות לגורם מנוסה אשר מכיר את השטח בצורה טובה, הופכים את העסקה לבעלת פוטנציאל מעניין עבורנו. בכוונתנו להמשיך ולפעול בתחום הנפט והגז גם מחוץ לתחומי מדינת ישראל ואנו מקווים כי ההסכם הנוכחי יישא פירות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il